کسب و کار شما دارایی شماست و ما در پشتیبانِ وردپرس، برای این دارایی، ارزش و احترام زیادی قائل هستیم. تلاش ما بر این است که بتوانیم رضایت و اعتماد شما را فراهم کنیم. از این جهت اصولی طراحی کردیم که از قرار ذیل است :
اصل اول: امانتداری
دادههای شما نزدِ ما امانت است؛ محافظت از آنها وظیفهی ماست. پس آنها را در اختیار دیگران قرار نخواهیم داد و سودجویانه از آن استفاده نخواهیم کرد. در صفحه توافقنامه منع افشای اطلاعات به موارد گفته شده متعهد خواهیم بود.
اصل دوم: حفظ حریم خصوصی
تاکنون در بحث حریم خصوصی، بسیاری از شرکتها، عملکرد ضعیفی داشتند. حریم خصوصی که فقط در قامت کلمات ظاهر شود، اعتباری ندارد. این حریم خصوصی، چیزی شبیه به یک شعار فریبنده و شیطنت آمیز در ویترین شرکتهاست.
در بدو تأسیس پشتیبانِ وردپرس، این موضوع یکی از چالشهای مهم ما بود. از همان ابتدا، حریم خصوصی را جزو ارکان اصلی شرکت قرار داده و به این موضوع فکر کردهایم که چگونه میتوانیم به این خواستهٔ بر حق شما جامهٔ عمل بپوشانیم؟
اکنون بسیار خوشحالیم که توانستهایم حریم خصوصی را نه در حرف، بلکه در عمل و به معنای واقعی کلمه، در محصولات و فرآیندهای خود به کار بگیریم؛ به این امید که توانسته باشیم گامی مثبت در صنعت نرمافزار برای تحقق این خواسته برداریم. پس شما میتوانید در کیپد، حریم خصوصی واقعی را تجربه کنید.
اصل سوم: پشتیبانی سریع و کارآمد
ما در پشتیبانِ وردپرس، برای موارد اورژانسی مثل از کار افتادن سایت به هر دلیلی تعطیلات نداریم. ۲۴ ساعت در شبانهروز و ۷ روز در هفته با حوصله در کنار شما هستیم تا تجربهی خوبی از همکاری با ما داشته باشید. زمان پاسخگویی به موارد غیر ضروری شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ الی ۱۶ خواهد بود.
اصل چهارم: استقبال از نظرات شما
بازخورد ما به انتقادات و پیشنهادات شما فقط یک تشکر توخالی نیست. هر زمان احساس میکنید جای یک ایده جذاب در خدمات و محصولات ما خالی است؛ به تیم پشتیبانی تیکت بزنید. احتمالاً بازخوردی که از تیم پشتیبانی میبینید به شما این اشتیاق را میدهد که بیشتر و دقیقتر پیشنهاد بدهید.
از شما دلیلِ پیشنهاد و جزئیات آن پرسیده میشود و شاید چند جلسه دربارهٔ آن با تیم پشتیبانی حرف بزنید. اگر واقعاً پیشنهاد ارزندهای باشد، احتمالاً با جدیت، به پیادهسازی آن در خدمات و محصولات فکر میکنیم. در نگاه ما، شما عزیزان ارزشمندترین منبع پیشنهادات برای ارتقای خدمات و محصولات هستید.
اصل پنجم: ارزشگزاری مشتریان
بسیاری از شرکتها بعد از گسترش و رشد، ارتباطشان را با مشتریان قدیمی قطع میکنند؛ چرا که تمام توجهشان به خدمترسانی به مشتریان سازمانی و بزرگ است و وقت چندانی برای مشتریانِ خُرد و بعضاً قدیمی ندارند. البته که ما در پشتیبانِ وردپرس این سیستم را نمیپسندیم. همه مشتریان برای ما ارزشمند هستند.
ما در پشتیبان وردپرس، سیاست قیمتگذاری خود را طوری تنظیم کردهایم که حتی اگر بخواهیم هم نتوانیم بین مشتریان خود فرق بگذاریم. مشتریانِ ما چه کوچک و چه بزرگ همگی نزد ما ارزش یکسانی دارند و از خدمات یکسانی برخوردارند.
اصل ششم: لغو عضویت
کسی که با اختیار خود ثبتنام کرده، با همان اختیار میتواند از حساب کاربری خود استفاده نکند. ما مثل هر کسبوکاری، تمام تلاش خود را برای حفظ مشتریان خود میکنیم، ولی اگر روزی مشتری ما به هر دلیلی نتوانست به فعالیت خود در پشتیبانِ وردپرس ادامه دهد؛ میتواند بدون ممانعت دیگر از ما خدمات دریافت نکند. تیم پشتیبانِ وردپرس برای این دوستان آرزوی موفقیت دارد.