اگر از خرید و انتخاب خود پشیمان شدهاید و درخواست بازگشت وجه و لغو پلن پشتیبانی خود را دارید، کاملاً شما را درک میکنیم. شاید ما برای جلب رضایت شما تلاش کافی نکردهایم یا شما هنگام تصمیمگیری همه جوانب کار را نسنجیدهاید. دلیل آن هر چه باشد، تلاش میکنیم تا وجه پرداختی به سرعت و بدون دردسر، به شما بازگشت داده شود.
سیاست بازپرداخت ما به این صورت است که اگر ظرف ۳۰ روز اول ، پلن پشتیبانی خود را در پشتیبانِ وردپرس لغو کنید، ما کل مبلغ پرداختی شما را، خواه ماهانه یا سالانه باشد، به حسابتان باز میگردانیم.
همچنین ما هیچ سوالی درباره دلیل لغو اشتراک خود از شما نخواهیم پرسید، اما علاقهمند هستیم در صورت تمایل دلیل آنرا با ما به اشتراک بگذارید، چون ما همیشه به دنبال پیشرفت و ارتقاء خود هستیم.
درخواست بازگشت وجه چگونه انجام میشود؟
کافی است یک تیکت به بخش مالی با موضوع «درخواست بازگشت وجه» ارسال و موارد زیر را در آن مطرح کنید :
- نام و نام خانوادگی
- هزینه پرداخت شده (با ذکر ماهانه یا سالانه و جزئيات)
- ایمیل و شماره موبایلی که با آن حساب کاربری خود را ایجاد کردهاید.
- شماره کارت و شبای بانکی (همان شماره کارتی حسابی که پرداخت خود را با آن انجام دادهاید)
👈 وجه شما در کمتر از ۲۴ ساعت واریز خواهد شد.