|

سوالاتی که ممکن است داشته باشید

در این بخش تلاش شده که به تمام سوالات شما پاسخ داده شود و کلیه مواردی که روی سایت به هر دلیلی ممکن است شفاف نبوده و ابهامی ایجاد کرده باشد برای شما شفاف کرده و به پاسخ سوال خود در زمینه خدمات پشتیبانی سایت برسید.

سوالات پیش از استفاده از خدمات پشتیبانی سایت

چرا روی سایت شما تلفنی برای مشاوره درج نشده است؟

قبل از هر همکاری نیاز است که طرفین همدیگر را بشناسند. بابت همین موضوع نیاز است که قبل از تماس شما با ما بخشهای مختلف سایت را بررسی کرده و با ما آشنا شوید.

بعد از اینکه از کلیه خدمات ما مطلع شدید و در این صفحه به سوالات شما پاسخ داده شد، حالا ممکن است سوال بیشتری داشته باشید که نیاز باشد مکالمه تلفنی داشته باشیم که در این صورت در بخش پشتیبانی ثبت نام کنید و یک تیکت به بخش فنی ارسال کنید و درخواست مشاوره خود را ثبت کنید.

در این حالت ما با شما تماس خواهیم گرفت و مشاوره‌های لازم و هماهنگی‌ها را با شما انجام خواهیم داد.

پاسخ کوتاه برای شما خیر است و در ادامه نیاز است که بدانید هر خطایی که روی سایت شما ایجاد می‌شود، مجموعه‌ای از دلایل باعث ایجاد آن خطا شده و اگر تنها به آن خطا رسیدگی و حل شود، در واقع مشکل بصورت ریشه‌ای حل نشده و مجدد به نحوی دیگر ایجاد و سایت شما را دچار اختلال می‌کند.

بنابراین موضوع نیاز است که کلیه دلایلی که باعث شده‌اند این مشکل روی سایت شما ایجاد شود را شناسایی و بصورت ریشه‌ای آنها را حل کنیم. به همین دلیل خدمات موردی در مجموعه ما ارائه نشده اما می‌توانید از پلن رفع خطا استفاده کنید که بصورت ماهانه بوده و در مدت ۳۰ روز کاری کلیه خطاهایی که خودتان گزارش کرده‌اید و همچنین ما روی سایت شما شناسایی می‌کنیم را رفع نماییم.

در صفحه سیاست‌های بازگشت وجه می‌توانید کلیه موارد را مطالعه کنید اما پاسخ کوتاه به سوال شما بله است و کلیه خدمات در مجموعه ما گارانتی عودت وجه دارند چون رضایت شماست که باعث همکاری بلند مدت ما با شما می‌شود.

یک پزشک برای بررسی وضعیت سلامت شما ابتدا یک آزمایش برای شما می‌نویسد و بعد از گرفتن برگه آزمایش از شما، معاینه را انجام و نتیجه تشخص خود را اعلام می‌کند.

ما برای بررسی سایت شما نیاز به بررسی وضعیت هاست و وضعیت پیشخوان وردپرس را داریم و بعد از آن می‌توانیم نتیجه تشخیص خود را به شما اعلام نماییم.

پس برای اینکه نظر تخصصی ما را در مورد سایت خود بدانید نیاز داریم دسترسی‌های گفته شده از سایت شما را داشته باشیم.

نکته مهم: آیا این بررسی می‌تواند با نرم‌افزارهای ریموت مثل AnyDesk انجام شود ؟ پاسخ به این سوال هم خیر است چون برای بررسی زمان زیادی گذاشته می‌شود و با وضعیت اینترنت ناپایدار کشور، امکان رسیدگی به این نحو وجود ندارد.

سوالات حین استفاده از خدمات پشتیبانی سایت

مدت زمان انجام درخواست‌های من چقدر است؟

هر درخواستی براساس ماهیت آن، زمان مورد نیاز خود را نیاز دارد و عدد مشخصی نمی‌توان اعلام کرد اما تلاش می‌کنیم درخواست‌ها اگر ابتدای ساعت کاری ایجاد شوند تا انتهای ساعت کاری به آن رسیدگی و برطرف شود.

نکته مهم: درخواست‌های اورژانسی که باعث از کار افتادن فرایندهای کاری سایت شده‌اند در همان لحظه ایجاد، بررسی و برطرف خواهند شد و موارد غیر اورژانسی تا انتهای ساعت کاری بررسی و رفع خواهند شد.

پاسخ کوتاه برای این سوال این است که شما در ارسال درخواست محدودیتی ندارید فقط توجه داشته باشید که هر درخواستی که شما ثبت می‌کنید نیاز به بررسی توسط کارشناسان ما دارد و برای درخواست شما زمان مورد نیاز و زمان شروع رسیدگی، درج خواهد شد.

هر زمان درخواست فعلی شما در زمان اعلام شده انجام شد، شما می‌توانید درخواست بعدی خود را ارسال نمایید. این روند محدودیتی نداشته و با درج زمان مورد نیاز و زمان شروع به درخواست‌های شما رسیدگی خواهد شد. 

نکته مهم: ساعت کاری مجموعه شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۵ بعدازظهر بوده و درخواستهای غیراورژانسی که خارج زمان کاری ایجاد می‌شوند در ابتدای روز کاری بعدی رسیدگی خواهند شد.

کارشناسان ما همیشه مشغول رسیدگی به درخواست‌های شما هستند و زمان مکالمه محدودی دارند اما پیش می‌آید که درخواست‌هایی را نمی‌توان بصورت متنی نوشت و باید برای آن توضیح شفاهی داده شود. در این صورت نیاز است که شما در تیکت درخواست جلسه آنلاین نموده و همکاران ما برای شما جلسه آنلاین ترتیب داده و سایت را در آن جلسه بررسی خواهند کرد.

نکته مهم: ظرفیت این نوع جلسات آنلاین محدود بوده و با هماهنگی با کارشناسان ما انجام خواهد شد.

سوالات بعد از استفاده از خدمات پشتیبانی سایت

بعد از اینکه کلیه خطاهای سایتم برطرف شد، قدم بعدی چیه؟

پیشنهاد ما استفاده از خدمات امنیت و سرعت است چون بعد از اینکه سایت در وضعیت پایدار قرار می‌گیرد نیاز است به امنیت و سرعت آن رسیدگی کرده و بابت این موضوعات هم سایت را در وضعیت مطلوب نگهداریم.

نکته مهم: خدمات امنیت و سرعت نیاز به نگهداری ماهانه دارند و در صورتیکه بصورت مرتب به آنها رسیدگی نشوند ممکن است سایت توسط هکرها هک شده و سرعت سایت به شدت کُند شود.

خدماتی که ما ارائه می‌کنیم شامل :

  1. رفع کامل خطاهای وردپرسی
  2. بهبود امنیت و تامین امنیت سایت
  3. بهبود سرعت سایت و نگهداری از آن
  4. رفع خطاهای گوگل سرچ کنسول 

این ۴ مورد بطور کلی خدماتی هستند که یک سایت وردپرسی نیاز دارد و ما کلیه این موارد را در پلن پشتیبانی VIP انجام می‌دهیم و هر هفته گزارش وضعیت سایت را برای شما ارسال خواهیم کرد.

نکته مهم: خرید پلن‌های پشتیبانی بصورت سالانه شامل ۲ ماه خدمات رایگان می‌شوند یعنی شما هزینه ۱۰ ماه را پرداخت می‌کنید و ۲ ماه هم رایگان سرویس دریافت می‌کنید.

بله شما می‌توانید از دوره جامع آموزش پشتیبانی سایت استفاده کنید. در این دوره به شما آموزشهای لازم داده شده تا بتوانید سایت طراحی کنید، آن را نگهداری کنید یعنی رفع خطاها، امنیت و سرعت سایت خود را انجام داده و در نهایت یاد می‌گیرید که چطور با کدنویسی سایت خود را از نظر ظاهری توسعه دهید.

نکته مهم: برای تهیه دوره به سایت پیشرو آکادمی مراجعه نمایید.

سوالات حین استفاده از خدمات پشتیبانی سایت

مدت زمان انجام درخواست‌های من چقدر است؟

هر درخواستی براساس ماهیت آن، زمان مورد نیاز خود را نیاز دارد و عدد مشخصی نمی‌توان اعلام کرد اما تلاش می‌کنیم درخواست‌ها اگر ابتدای ساعت کاری ایجاد شوند تا انتهای ساعت کاری به آن رسیدگی و برطرف شود.

نکته مهم: درخواست‌های اورژانسی که باعث از کار افتادن فرایندهای کاری سایت شده‌اند در همان لحظه ایجاد، بررسی و برطرف خواهند شد و موارد غیر اورژانسی تا انتهای ساعت کاری بررسی و رفع خواهند شد.

پاسخ کوتاه برای این سوال این است که شما در ارسال درخواست محدودیتی ندارید فقط توجه داشته باشید که هر درخواستی که شما ثبت می‌کنید نیاز به بررسی توسط کارشناسان ما دارد و برای درخواست شما زمان مورد نیاز و زمان شروع رسیدگی، درج خواهد شد.

هر زمان درخواست فعلی شما در زمان اعلام شده انجام شد، شما می‌توانید درخواست بعدی خود را ارسال نمایید. این روند محدودیتی نداشته و با درج زمان مورد نیاز و زمان شروع به درخواست‌های شما رسیدگی خواهد شد. 

نکته مهم: ساعت کاری مجموعه شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۵ بعدازظهر بوده و درخواستهای غیراورژانسی که خارج زمان کاری ایجاد می‌شوند در ابتدای روز کاری بعدی رسیدگی خواهند شد.

کارشناسان ما همیشه مشغول رسیدگی به درخواست‌های شما هستند و زمان مکالمه محدودی دارند اما پیش می‌آید که درخواست‌هایی را نمی‌توان بصورت متنی نوشت و باید برای آن توضیح شفاهی داده شود. در این صورت نیاز است که شما در تیکت درخواست جلسه آنلاین نموده و همکاران ما برای شما جلسه آنلاین ترتیب داده و سایت را در آن جلسه بررسی خواهند کرد.

نکته مهم: ظرفیت این نوع جلسات آنلاین محدود بوده و با هماهنگی با کارشناسان ما انجام خواهد شد.

سوالات بعد از استفاده از خدمات پشتیبانی سایت

بعد از اینکه کلیه خطاهای سایتم برطرف شد، قدم بعدی چیه؟

پیشنهاد ما استفاده از خدمات امنیت و سرعت است چون بعد از اینکه سایت در وضعیت پایدار قرار می‌گیرد نیاز است به امنیت و سرعت آن رسیدگی کرده و بابت این موضوعات هم سایت را در وضعیت مطلوب نگهداریم.

نکته مهم: خدمات امنیت و سرعت نیاز به نگهداری ماهانه دارند و در صورتیکه بصورت مرتب به آنها رسیدگی نشوند ممکن است سایت توسط هکرها هک شده و سرعت سایت به شدت کُند شود.

خدماتی که ما ارائه می‌کنیم شامل :

  1. رفع کامل خطاهای وردپرسی
  2. بهبود امنیت و تامین امنیت سایت
  3. بهبود سرعت سایت و نگهداری از آن
  4. رفع خطاهای گوگل سرچ کنسول 

این ۴ مورد بطور کلی خدماتی هستند که یک سایت وردپرسی نیاز دارد و ما کلیه این موارد را در پلن پشتیبانی VIP انجام می‌دهیم و هر هفته گزارش وضعیت سایت را برای شما ارسال خواهیم کرد.

نکته مهم: خرید پلن‌های پشتیبانی بصورت سالانه شامل ۲ ماه خدمات رایگان می‌شوند یعنی شما هزینه ۱۰ ماه را پرداخت می‌کنید و ۲ ماه هم رایگان سرویس دریافت می‌کنید.

بله شما می‌توانید از دوره جامع آموزش پشتیبانی سایت استفاده کنید. در این دوره به شما آموزشهای لازم داده شده تا بتوانید سایت طراحی کنید، آن را نگهداری کنید یعنی رفع خطاها، امنیت و سرعت سایت خود را انجام داده و در نهایت یاد می‌گیرید که چطور با کدنویسی سایت خود را از نظر ظاهری توسعه دهید.

نکته مهم: برای تهیه دوره به سایت پیشرو آکادمی مراجعه نمایید.