|

انجمن وردپرسدسته بندی: افزونه های وردپرسمشکل تاریخ در سایت دو زبانه
e.naeimi پرسیده شده 3 سال قبل
سلام.من با استفاده از افزونه polylang سایت طراحی شده رو دو زبانه کردم.برای شمسی کردن تاریخ ها از افزونه parsidate استفاده کردم حالا یه مشکلی وجود داره اونم اینه که وقتی تاریخ رو شمسی میکنم تو هر دو حالت سایت یعنی هم حالت فارسی هم انگلیسی تاریخ ها به صورت شمسی درمیاد درصورتی که میخوام تو حالت فارسی سایت ، شمسی باشه و تو حالت انگلیسی میلادی.ممنون میشم اگه کسی میدونه باید چیکار کرد راهنماییم کنه.
3 پاسخ
سجاد احسان فر پاسخ داده شده3 سال قبل
سلام بهترین راه کار این بود که شما به این صورت عمل می کردید en.yourdomain.com ایجاد میکردید ، قالب رو در این ساب دامین نصب میکردید و نسخه انگلیسی سایت رو بدون افزونه بالا میاوردید تا چنین مشکلی براتون ایجاد نشه.   اما این مراحل رو پیگیری کنید ببینید به نتیجه می رسید یا خیر؟   به فولدر قالب خود بروید و فایل functions.php را باز کنید،‌در آخر صفحه این کد ها را وارد کنید.
 
$mylocale = get_bloginfo('language');
if($mylocale == 'fa-IR'){
add_filter('date_i18n', 'ztjalali_ch_date_i18n', 111, 4);}
 
از طریق این کد ها فیلتر دستی به زبان فارسی و تاریخ جلالی اضافه می کنید. در مرحله بعد در افزونه وردپرس فارسی تیک گزینه زیر را غیر فعال کنید.
تاریخ تمامی بخش‌های وردپرس از میلادی به شمسی تبدیل شود.
e.naeimi پاسخ داده شده3 سال قبل
سلام ممنون از پاسختون. درست میفرمایین نمیخواستم سایت رو ساب دامین باشه اما میتونستم رو ساب فولدر بسازم اما برای اینکه کارم سریع تر پیش بره این کارو با افزونه انجام دادم. این روشی که عرض کردین رو هم تست کردم اما متاسفانه جواب نداد
ادریس شاهی جان پاسخ داده شده3 سال قبل
سلام دوست عزیز، حل مشکل پیش آمده برای سایت شما نیاز به سفارشی سازی کدهای افزونه parsidate دارد و برای انجام آن باید درخواست خود را در قالب یک تیکت در بخش پشتیبانی سایت ثبت کنید تا تیم توسعه پشتیبان وردپرس در اسرع وقت نسبت به حل آن اقدام کند.
e.naeimi پاسخ داده در 3 سال قبل

ممنونم مشکلم حل شد