|

اگر طراح سایت با وردپرس هستی یا سایت وردپرسی داری این وبینار برای شماست !!!

در این وبینار چه چیزی به شما آموزش داده می شود ؟

در این وبینار که رایگان اما کاربردی است قصد دارم به شما یاد بدم که چطور سایتهای شخصی، شرکتی و خبری که با وردپرس طراحی شدند رو تست کنید و ببینید همه بخشهای سایت سالم و بدون مشکل هستند و یا ایراداتی دارند که از دید طراح سایت یا صاحب سایت جا موندن !!!

این یک وبینار کاملاً متفاوته می دونی چرا ؟

در این وبینار حقایقی از سایتت متوجه میشی که تا حالا جایی ندیدی و نشنیدی !!!

تجربه، تجربه، تجربه

تجربه کار با بیش از ۳۰۰۰ وب سایت وردپرسی، پشت این وبینار نهفته است.

من سید داود موسوی، مؤسس پشتیبان وردپرس هستم و تجربه مشاوره و پشتیبانی بیش از ۳۰۰۰ وب سایت وردپرسی را دارم. در این وبینار رازهایی از وب سایتها به شما میگم که حتی بهترین طراحان سایت هم از آنها غافل هستند و یا از آنها کاملاً بی خبرند.

این رازها باعث نابودی سایتها و یا به درآمد رسیدن آنها هستند !!!

در این وبینار به شما یک چک لیست حرفه‌ای میدم تا بتونید با دقت سایت خودتون رو از زوایای مختلف آنالیز کرده و مشکلاتش را پیدا کنید و بعد برنامه‌ای برای رفع اونها داشته باشید !!!

در این وبینار به پرسشهای زیر پاسخ داده میشه :

از یک وبینار رایگان انتظار ندارید که اطلاعات خیلی خفنی به شما بده اما از این وبینار انتظار اطلاعات خفن داشته باشید !!!

میخوام در این وبینار پشت صحنه خدماتی که به مشتریانمون در پشتیبان وردپرس میدیم رو به شما نشون بدم تا بتونید ایرادهای سایتتون رو تشخیص بدید و جلوی خسارات چند ۱۰۰ میلیونی سایت خودتون رو بگیرید.

یادتون باشه این وبینار حاصل تجربه کار بر روی بیش از ۳۰۰۰ وب سایت ایرانی و خارجی است که میخوام بصورت یک چک لیست و بصورت خیلی ساده و کاربردی در این وبینار به شما آموزش بدم.

ما در پشتیبان وردپرس از سال ۱۳۹۵ بصورت کاملاً تخصصی سایتهای وردپرسی رو بررسی و مشکلاتشون رو پیدا می کنیم و بعد از گزارش شروع به رفع اونها می کنیم. عملاً هر روز صدها تیکت در سیستم ما ثبت میشه و ما هزاران مشکل از وردپرس را برطرف می کنیم.

پس، در این وبینار مطالب کاربردی به شما گفته میشه که از دوره‌ها و مقالات خارجی ترجمه نشده و همه تجربیات نابی هستند که جایی پیدا نمیشه !!!

این وبینار با موفقیت برگزار شد و اگر در این وبینار عالی شرکت نکردید از لینک زیر می توانید در این وبینار ثبت نام کنید و فیلم ضبط شده آن را تماشا کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *