|

دغدغه خیلی از صاحبین یا وب مسترهای سایتهای محتوا محور ، تامین مستمر محتوا با ساختار متنی ، صوتی یا ویدویی در حوزه های مرتبط با فعالیتشان است. چرا که محتوای متنوع علاوه بر خلق کاربران وفادار منجر به افزایش زمان استفاده آنها از وب سایت ها می شود. برای رفع چنین مشکلی درگاه های پخش وب سایت شنوتو می تواند بسیار مفید باشند.

شنوتو یک پلت فرم (ugc) فایل های صوتی در قالب پادکست، کتابهای صوتی ، نمایشنامه های صوتی و … است که با توجه به آرشیو غنی و قدرمتند آن (پانصد هزار دقیقه) ، در حال حاضر کاملترین آرشیو صوتی در ایران به حساب می آید و هر به طور میانگین هم هر ماه 30% رشد می کند. برای مشاهده و بررسی وب سایت شنوتو می توانید از آدرس www.shenoto.com استفاده کنید.

در صورت تمایل، می توانید با شنوتو تماس گرفته تا درگاه های پخش مطابق با محتوای شما تولید شود. سپس کدهای مزبور را در صفحات دلخواه از وب سایت خود قرار می دهید. بعد از قرار گیری درگاه های پخش کلیه امور توسط تیم محتوای شنوتو انجام خواهد شد و لازم به ذکر است این پادکست ها به صورت هفتگی (۲ بار در هفته)  بر مبنای سلایق و موضوع فعالیت وب سایت شما توسط تیم شنوتو تعویض خواهد شد.

با استفاده از این درگاه های پخش که در غالب کد های iframe می باشد، می توانید به طور رایگان امکان شنیدن پادکستهای متنوع در حوزه فعالیتتان را به کاربران خود و در وب سایت خودتان بدهید.

در حال حاضر این فیچر در قالب شنیدنی های جذاب در وب سایتهای tarjomaan.com ، faradeed.ir و . . . . قابل مشاهده هستند.

توضیح: در صورت کلیک از طرف کاربران، فایل صوتی در وب سایت شما پخش میشود که این امر موجب ماندگاری بیشتر مخاطبین در صفحات شما خواهد شد.(time on sate) و بلطبع یکی از عناصر تاثیر گذار در بهبود رنکینگ الکسای شما خواهد بود.

راه های تماس : ۸۸۷۵۵۶۰۳

Info@shenoto.com

آی دی تلگرام : @shenotopr