|

یکی از مهم ترین بخش ها برای هر نوع فروشگاه آنلاینی، صدور فاکتور و چاپ سفارشات برای مشتری می باشد. اگر شما صاحب یک فروشگاه آنلاین هستید، این تکنیک قطعاً می تواند به بهبود عملکرد و رضایت مشتریان شما کمک کند، بنابراین به هیچ عنوان نباید آن را نادیده بگیرید. ووکامرس به صورت پیش فرض امکان ایجاد فاکتور را به شما نمی دهد، اما خوشبختانه افزونه هایی در این خصوص وجود دارند که می توانید با نصب یکی از آنها در سایت این قابلیت حرفه ای را به سایت خود اضافه کنید. به همین منظور ما در این مطلب قصد داریم بهترین افزونه های صدور فاکتور وردپرس را جمع اوری و به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین پلاگین های فاکتور برای ووکامرس

آیا قصد دارید یک افزونه صورتحساب یا فاکتور را به سایت وردپرسی خود اضافه کنید؟ یک پلاگین فاکتور می تواند به شما کمک کند تا با جمع آوری جزئیات سفارشات، مدیریت کاملی روی امور مالی فروشگاه خود داشته باشید و برند خود را معتبرتر به مشتریان نمایش دهید. به عنوان مدیر یک کسب و کار انلاین، اقدامات زیادی وجود دارد که هرکدام از آنها می توانند به بهبود عملکرد سایت شما کمک کنند که یکی از مهم ترین انها ساخت فاکتور می باشد. صدور فاکتور به صورت دستی برای مشتریان کار بسیار سخت و زمان بری است، از طرفی فاکتورهای شما حرفه ای نمایش داده نمی شوند. بنابراین اگر قصد دارید بدون اتلاف وقت انواع فاکتورهای جذاب را ایجاد کنید، قطعاً استفاده از یک افزونه وردپرس می تواند ساده ترین و بهترین اقدام برای شما باشد.

هم اکنون افزونه های مختلفی وجود دارند که می توانید از آنها برای ایجاد فاکتورهای آنلاین و دریافت وجه از مشتریان خود استفاده کنید. هر افزونه دارای قابلیت های خاص خود است که ممکن است انتخاب را برای شما سخت کند، به خصوص اگر شما مبتدی هستید. اما نگران نباشید، زیرا ما در این مطلب قصد داریم بهترین افزونه های فاکتور حرفه ای ووکامرس را جمع اوری و در اختیار شما قرار دهیم. کافیست یکی از آنها را انتخاب و در سایت خود فعال کنید تا بتوانید جذاب ترین فاکتورها را متناسب با قالب وردپرس فروشگاه آنلاین خود داشته باشید.

1- افزونه فاکتور ووکامرس Sliced Invoices

پلاگین Sliced Invoices یک افزونه رایگان وردپرس است که در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و به شما این امکان را می دهد که قالب های فاکتور حرفه ای را طراحی کنید، فاکتورهای جداگانه ارسال و حتی پرداخت ها را از طریق سایت وردپرس خود دریافت نمائید. شما می توانید فاکتورهای سفارشی را با لوگو و متن دلخواه خود ایجاد کنید. این پلاگین همچنین دارای یک سیستم گزارش دهی حرفه ای است که به شما این امکان را می دهد تا مدیریت کاملی روی تمامی فاکتورها و قیمت های خود در یک مکان داشته باشید.

افزونه Sliced Invoices قابل ترجمه نیز می باشدريال، یعنی شما می توانید فاکتورها را به زبان مشتریان خود ایجاد و برای آنها ارسال کنید. همچنین اگر با زبان برنه نویسی css آشنایی دارید، می توانید قالب های فاکتور خود را به دلخواه سفارشی سازی نمائید. برخی از ویژگی هایی که در این افزونه مشاهده خواهید کرد عبارت است از:

2- افزونه صدور فاکتور وردپرس Easy Digital Downloads Invoices

افزونه Easy Digital Downloads Invoices یک افزونه پیشرفته برای فروشگاه ساز ووکامرس است که می توانید از آن برای ایجاد و ارسال فاکتورهای آماده چاپ به راحتی استفاده کنید. همچنین می ‌توانید جزئیات را از هر فاکتوری ذخیره و بعداً آن جزئیات را دانلود کنید تا بتوانید فاکتورهای آینده خود را با سرعت بسیار بالاتری طراحی نمائید. همچنین این افزونه به سادگی با انواع درگاه های پرداخت ووکامرس سازگاری دارد. همچنین فاکتورهایی که شما ایجاد می کنید می توانند شامل جزئیات کامل شرکت مانند نام، آدرس و شناسه مالیاتی باشند که مشتریان می توانند برای اهداف حسابداری و مالیاتی استفاده کنند. علاوه بر آن؛ مشتریان شما می توانند فاکتور را با فرمت پی دی اف باز کرده و سپس چاپ نمایند. برخی از ویژگی هایی که در این افزونه مشاهده خواهید کرد عبارت است از:

و بسیاری از ویژگی های دیگر

۳- افزونه صدور فاکتور وردپرس Sprout Invoices

یکی دیگر از بهترین افزونه های فاکتور برای ووکامرس، افزونه Sprout Invoices می باشد. این پلاگین یک افزونه رایگان وردپرس با ویژگی های قدرتمند است که به شما این امکان را می دهد تا فرآیند صورتحساب خود را به صورت خودکار نمائید. این افزونه می تواند هزینه خدمات شما را تخمین بزند و سپس به صورت خودکار فاکتورهای دقیقی را برای مشتریان شما ایجاد کند. این افزونه صدور فاکتور وردپرس با بیش از 300 برنامه برای پرداخت، طراحی فاکتور، گردش کار و موارد دیگر ادغام می شود. همچنین شما می توانید قالب فاکتور خود را متناسب با سبک وب سایت خود طراحی کنید تا فاکتورهای شما حرفه ای تر به نظر برسند. علاوه بر آن؛ این امکان برای شما فراهم است تا متغیرهایی را روی قالب ها قرار دهید تا فرآیند قیمت گذاری و صورتحساب خود را هدایت نمائید. برخی از ویژگی هایی که در این افزونه مشاهده خواهید کرد عبارت است از:

4- افزونه فاکتور وردپرس WooCommerce PDF Invoices and Packing Slips

یکی دیگر از افزونه های رایگان برای ایجاد فاکتور در ووکامرس، پلاگین WooCommerce PDF Invoices and Packing Slips می باشد. این افزونه که هم اکنون دارای بیش از 300 هزار نصب فعال در مخزن وردپرس است به شما این امکان را می دهد تا انواع فاکتورهای پی دی اف را به صورت خودکار ایجاد و آن ها را به ایمیل تأیید سفارش که مشتری شما دریافت می کند، پیوست نمائید. علاوه بر این، می توانید انتخاب کنید که فاکتورها و برگه های بسته بندی را از ادمین سفارش ووکامرس دانلود یا چاپ کنید. اگر قصد دارید امکانات و قالب های بسیار جذاب تری داشته باشید، می توانید از نسخه پرمیوم این پلاگین استفاده کنید. برخی از ویژگی هایی که در این افزونه مشاهده خواهید کرد عبارت است از:

و بسیاری از ویژگی های دیگر

۵- افزونه فاکتور وردپرس WP GetPaid

WP GetPaid  یکی دیگر از پلاگین های حرفه ای برای ایجاد فاکتور در وردپرس است که طیف گسترده ای از درگاه های پرداخت و بسیاری از ویژگی های دیگر را ارائه می دهد. این پلاگین به شما کمک می کند تا فاکتورهایی ایجاد کنید که می توانید برای مشتریان خود ارسال کنید و آنها بتوانند به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین قیمت ها را می توان به فاکتور تبدیل کرد و مشتریان می توانند به صورت آنلاین پرداخت های خود را انجام دهند. برخی از ویژگی هایی که در این افزونه مشاهده خواهید کرد عبارت است از:

6- پلاگین فاکتور ووکامرس WPForms

همانطور که می دانید، افزونه WPForms یکی از بهترین و محبوب ترین افزونه های ساخت فرم تماس برای وردپرس می باشد که به شما این امکان را می دهد تابا استفاده از رابط کاربری کشیدن و رها کردن آن انواع فرم ها را ایجاد و در هر نقطه از سایت که می خواهید قرار دهید. این افزونه با رابط کاربری ساده ای که دارد به شما این امکان را می دهد تا به راحتی هر نوع فرمی از جمله فرم های ثبت نام کاربر، فرم ثبت نام در خبرنامه، درخواست فرم نقل قول، فرم کمک مالی، فرم جمع آوری پرداخت و غیره را ایجاد کنید.

همچنین با استفاده از این افزونه می توانید به راحتی یک فرم سفارش آنلاین ایجاد کنید که به شما این امکان را می دهد که به صورت خودکار یک فاکتور برای مشتری ارسال کنید. پس از اینکه مشتری پرداخت خود را تکمیل کرد، یک اعلان برای شما ارسال می شود. علاوه بر آن، این افزونه این به شما کمک می کند تا بدون افزودن به سبدخرید، انواع پرداخت های کارت اعتباری را در فروشگاه خود بپذیرید. برخی از ویژگی هایی که در این افزونه مشاهده خواهید کرد عبارت است از:

و بسیاری از ویژگی های دیگر

7- افزونه فاکتور حرفه ای وردپرس WP Simple Pay

اگر به دنبال یک افزونه فاکتور ساده و در عین حال قدرتمند هستید،WP Simple Pay  یک پلاگین عالی برای شما محسوب می شود که انواع قابلیت های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. این افزونه با درگاه پرداخت استریپ ادغام می شود و به کاربران شما این امکان را می دهد تا پرداخت های کارت اعتباری را به صورت مستقیم از فاکتورها بپذیرند. این پلاگین از چندین زبان پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید فاکتورهایی را زبان های مختلف را ایجاد و آنها را به مشتریان خود در سرتاسر جهان ارسال کنید. برخی از ویژگی هایی که در این افزونه مشاهده خواهید کرد عبارت است از:

8- افزونه صدور فاکتور YITH Invoice

YITH WooCommerce PDF Invoice  افزونه ای است که برای کمک به کاربران وردپرس طراحی شده تا برای سفارشات خود به صورت خودکار فاکتورهای پی دی اف تولید کنند. این افزونه به شما این امکان را می دهد که بدون نگرانی در مورد آن، گزینه ها را سفارشی و فاکتورها را به صورت خودکار ایجاد نمائید. با خودکار کردن این فرآیند، می توانید با عدم نیاز به انجام دستی آن برای هر سفارش، در زمان خود صرفه جویی کرده و انواع فاکتورهای حرفه ای را ایجاد نمائید. برخی از ویژگی هایی که در این افزونه مشاهده خواهید کرد عبارت است از:

جمع بندی

اگر شما صاحب یک کسب و کار آنلاین هستید که از ووکامرس استفاده می کنید و انواع خدمات و محصولات را ارائه می دهید، قطعاً صدور فاکتور برای مشتریان به شما این امکان را می دهد تا اعتبار سایت خود را بهبود و رضایت مشتریان را جلب کنید. با استفاده از بهترین افزونه های ووکامرس برای فاکتور می توانید انواع فاکتورها را پس از سفارش مشتریان ایجاد و آنها را به صورت پیوست همراه با ایمیل برای آنها ارسال نمائید. امیدوارم این آموزش مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *