|

واقعاً میشه از تو خونه کسب درآمد کرد ؟

جواب به این سوال بله است. بیایید دلایل رو با هم بررسی کنیم. اولین مورد که همه باهاش درگیر شدیم موضوع کروناست و باعث شده صاحبین کسب و کار ترجیح بدهند که از نیروهای دورکار استفاده کنن و دومین مورد اینکه با افزایش تورم و گرونی کسب و کارهای سنتی با سرعت بیشتری تمایل پیدا میکنن که بصورت آنلاین فعالیت کنن و مسلماً نیاز به نیروی دورکار دارن چون نیروی حضوری هزینه‌هاشون رو افزایش میده. اینا خبرهای خوبی هستن درسته 🙂

یادت باشه دوست من کار توی خونه خیلی باحاله اما قوانین خودش رو داره پس من توی این وبینار در مورد این قوانین صحبت می کنم !!!

 

___$$$___

 

حالا سوال بعدی یعنی میشه از تو خونه با وردپرس کسب درآمد کرد ؟

جواب این سوال هم بله است. وردپرس پُر استفاده‌ترین سایت ساز در ایرانه و همین الان اگر در ایسمینار یا ایوند جستجو کنید : آموزش طراحی سایت، کلی آموزش راه‌اندازی سایت می‌بینید که همه با وردپرس هستن، پس در نتیجه بازار کار وردپرس به شدت رو به رشده و بعد از راه‌اندازی سایت با وردپرس نیاز به مواردی هست که در این وبینار بطور مفصل در موردشون صحبت میکنم و در واقع فرصتهای بی نظیری رو معرفی خواهم گفت.

 

___$$$___

 

قراره چی یاد بگیری ؟ این هم سوال مهمیه آفرین

 

___$$$___

 

بهم می گی اگر در این وبینار شرکت نکنم چی میشه ؟

خب، بستگی به خودت داره، اگر دوست داری با شرایط کنونی کشور پیش نری و از این فرصت استفاده نکنی که مشخصه فرصت کار در خونه و کسب درآمد خوب رو از دست میدی و بعداً باید حسرت بخوری که چرا با شرایط پیش نرفتی و از فرصت ها استفاده نکردی مثل خیلی از بزرگترها که بهشون میگی چرا یک ملک بیشتر نخریدی یا …. میگن فکر نمی کردیم اینجوری بشه که نشه دیگه هیچی خرید !!!!

آلبرت انیشتین جمله‌ معروفی دارد که می‌گوید: عجیب است که عده‌ای کارهای همیشگی را انجام می‌دهند و نتیجه‌ای متفاوت را انتظار دارند. دلیل این که این وبینار را برای شما آماده کردم اینه که بتوانی تغییرات فوق‌العاده‌ای را در زندگیت ایجاد کنی و آماده شروعی فوق العاده باشی.

 

اگر با من هستی و در وبینار شرکت می کنی یه هوراااااااای بلند بکش و ثبت نامت رو تکمیل کن. 

___$$$___

 

دوست من اگر اطلاعاتت در مورد کار در خونه کمه شما مطالب پایین رو بخون حتماً

فریلنسر یا آزادکار چیه و کیه ؟

فریلنسر یا آزادکار در واقع به هر فردی که از مهارتهای خودش بصورت انفرادی و در منزل کسب درآمد کنه رو فریلنسر یا آزادکار میگن. افرادی که بصورت فریلنسر یا به قولی آزادکار فعالیت میکنن، معمولاً نگران این نیستن که باید به مکان خاصی (دفتر یا شرکت) بروند و کسب درآمد کنن پس در انتخاب زمان و مکان آزاد هستند و حتی می تونن در مسافرت یا تعطیلات کار کنند یا حتی وسط کویر و جنگل و دریا روی کارهای خودشون وقت بزارن.

( البته بهتون پیشنهاد میکنم به کارهاتون نظم بدید و در زمان تعطیلات حتماً استراحت کنید. )

 

___$$$___

 

فریلنسرها نیازی ندارن، صبح زود از تختخواب گرمشون بلند بشن و در ترافیک و سروصدا به سرکار بروند.

هر زمان که دوست دارن از خواب بیدار می شن، با پیژامه پشت لپ تاپ و میز کارشان حاضر میشن و موسیقی که دوست دارن گوش میدن، دمای اتاق رو هر جور که دوست دارن تنظیم می کنن و هر چی دوست دارن برای خوردن پیش خودشون میزارن 🙂  عالیه … نه ؟

خیلی ساده است دنیا داره عوض میشه و بزرگترین شرکتهای دنیا ترجیح میدن

با نیروهای دورکار فعالیت تجاریشون رو جلو ببرند تا بتونن از بهترینها استفاده کنن

 

⭕️ اطلاعات کلی وبینار

مدرس: سید داود موسوی نسب

عنوان وبینار: فرصتهای جدید کسب درآمد از وردپرس در خانه

محل برگزاری: هر جایی که شما هستی البته با کامپیوتر یا موبایل

زمان شروع وبینار: ۱۰ مهر ماه، پنجشنبه ساعت ۱۵ الی ۱۷

مبلغ سرمایه گذاری: این وبینار رایگان است.

 عجله کنید ۲ ساعت وبینار با محتوای دسته اول رو از دست ندید.

 

⭕️ مخاطبان دوره وبینار جامع چه کسانی هستند؟

 

⭕️ مدرس این وبینار کیست ؟

سید داود موسوی نسب :

 

اگر سوالی دارید با خود مدرس دوره در ارتباط باشید 09190282951

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *