|

چند وقت پیش، سایت یکی از کاربران وب سایت پشتیبان وردپرس هک شد و حساب کاربری ایشان را از پایگاه داده اش حذف کردند و دیگه به هیچ عنوان نمی توانست وارد حساب کاربری ادمین خود بشوند تا اینکه از ما کمک خواستند و ما به وسیله ی پی اچ پی ادمین یک کاربر مدیر برای ایشان ساختیم حالا تو این مقاله قصد داریم راهنمای قدم به قدم ایجاد اکانت ادمین وردپرس با phpMyAdmin بهتون آموزش بدیم. توجه: حتما حتما قبل از انجام هر کاری روی دیتابیس و پی اچ پی ادمین از دیتابیستون بک آپ پشتیبانی تهیه کنید.

ویدیو آموزشی

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

اگر ویدیو رو دوست نداشتید و اینکه ویدیو خیلی به دردتون نخورد دستور عمل و متن زیر را بخوانید.

ایجاد اکانت ادمین وردپرس با phpMyAdmin

در ابتدا شما باید وارد حساب پی اچ پی مای ادمین خود شوید و پایگاه داده خود را پیدا کنید

بعد از اینکه وارد حساب پی اچ پی مای ادمین خود شدید می بایست دو جدول wp_users و wp_usermeta را ویرایش کنیم. در ابتدا بر روی جدول wp_users کلیک کنید. مانند تصویر زیر

ایجاد اکانت ادمین وردپرس با phpMyAdmin

همانند تصویر بالا که مشاهده می کنید ما نیاز به ساخت حساب کاربر ادمین وردپرس داریم پس همانند تصویر بالا بر روی دکمه ی insert کلیک می کنیم در فرم باز شده موارد خواسته شده را پر می کنیم

 

بعد از این مرحله ما قصد داریم دسترسی کاربر را تعیین کنیم. بر روی جدول wp_usermeta کلیک کنید و سپس روی برگه Insert همانند مرحله قبلی کلیک کنید. سپس اطلاعات زیر را به فرم Insert اضافه کنید:

ردیف دیگری با اطلاعات پیش رو بسازید

سپس بر روی دکمه go کلیک کنید و شما یک نام کاربری جدید ایجاد کرده اید. حالا شما باید قادر به ورود به wp-admin خود با نام کاربری و رمز عبور که برای این کاربر تعیین کرده اید باشید. پس از ورود به سیستم، روی کاربران کلیک کرده و نام کاربری که ایجاد کرده اید را ویرایش کنید. برو پایین و بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید (لازم نیست هر چیزی را تغییر دهید). این امر به وردپرس امکان می دهد تا اطلاعات بیشتری را اضافه کند و کاربر را که اضافه کردیم پاک کنیم.

 

[button text=”افزایش امنیت و پاکسازی کدهای مخرب” color=”alert” radius=”10″ expand=”true” link=”https://wphelper.ir/wordpress-malware-removal-service” target=”_blank”]

10 پاسخ

  1. سلام.من همه کارهارو به ترتیب انجامدادم ولی دو تا سوال برام پیش اومده
    اول اینکه پیشوند table های من wp نیست.چون قالبم flatsomee هست پیشوند همه flه
    مثل fl_user یا fl_usermeta
    برای بخش metakey باید fl_ capabilities بنویسم یا wp_capabilities ?

    دوم اینکه پسوردی که انتخاب میکنیم توی بخش اول وقتی md5 باشه خب هش میشه
    ما زمانی که خواستیم یوزر و پسورد جدید رو توی پنل دسترسی به مدیریت وارد کنیم ، کدوم پسورد رو بزنیم؟
    پسوردی که جلوی بخش pass توی wp_user تشکیل شده؟

    1. سلام دوست من برای شما اگر بجای پیشوند wp از fl استفاده کردید باید در اجرا هم fl رو در نظر بگیرید. پسوردی که روبروی md5 وارد می کنید رو شما باید در زمان ورود به سایت خودتون وارد کنید و کاری به پسورد هش شده نداشته باشید.
      موفق و پیروز باشید

  2. سلام من طبق روشی که شما گفتید رفتم و کاملا درست و در نهایت هم پیغام اروری نداد ولی بازم وقتی با این اطلاعات جدید میخوام وارد بشم میگه غلطه ممنون میشم کمکم بکنید…

    1. سلام دوست من
      تنها موردی که کاربران درست انجامش نمیدن انتخاب نحوه کدگزاری پسورد هست که باید روی MD5 قرار بدید. این مورد رو اگر درست انجام بدید مشکل شما حل میشه.

  3. نام کاربری ناشناس. دوباره بررسی نمایید یا از آدرس ایمیل خود استفاده نمایید.
    همش این خطا رو می گیرم لطفا کمک کنید

    1. احتمالا نام کاربری شما عوض شده . در قسمت نام کاربری ایمیل خود را بزنید و اگر نشد طبق آموزش همین مطلب از داخل هاست میتوانید اقدام نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *