با توجه با اینکه در انجمن وردپرس سوال پرسیده شده بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس کدام افزونه هست تصمیم گرفتم در این مقاله برای شما توضیح بدهم که اصلا چت آنلاین برای چه چیزی استفاده میشود و چه افزونه هایی برای چت آنلاین در وردپرس وجود دارد تا شما دوستان بتوانید برحسب نیاز خود یک افزونه مناسب برای سایت تان انتخاب کنید.
تاریخچه چت آنلاین و چرایی این امکان در دنیای وب
چت آنلاین ممکن است به هر نوع ارتباطی از طریق اینترنت اشاره کند که انتقال پیام های متنی در زمان واقعی از فرستنده به گیرنده را ارائه می دهد.
پیامهای چت به طور کلی کوتاه هستند تا بتوانند سایر شرکت کنندگان را به سرعت پاسخ در نتیجه ، احساسی شبیه به مکالمه گفتاری ایجاد می شود ، که چت را از دیگر فرم های ارتباطی متنی آنلاین مانند انجمن های اینترنتی و ایمیل متمایز می کند .
چت آنلاین ممکن است ارتباطات نقطه به نقطه و همچنین ارتباطات چند رسانه ای از یک فرستنده به گیرنده های متعدد و گپ صوتی و تصویری را مورد بررسی قرار دهد ، یا ممکن است یکی از ویژگی های یک کنفرانس وب سرویس باشد.
چت آنلاین در یک تعریف کمتر دقیق ممکن است در درجه اول هرگونه نوشتار مستقیم یا ویدیویی ( وب کم ) ،
چت یک به یک یا چت گروهی (به طور رسمی به عنوان کنفرانس همزمان )
نیز شناخته می شود ، با استفاده از ابزارهایی مانند پیام رسان های فوری ، اینترنت رله چت (IRC) ، سخن گفتن و احتمالا MUD
ها و یا سایر بازی های آنلاین.
عبارت چت آنلاین از کلمه چت به معنی “مکالمه غیر رسمی” گرفته شده است.
چت آنلاین شامل برنامه های تحت وب است که امکان برقراری ارتباط را می دهد اغلب به طور مستقیم آدرس داده می شود.
اما در محیط چند کاربره بین کاربران ناشناس است.کنفرانس وب یک سرویس آنلاین خاص تر است
که اغلب به عنوان یک سرویس فروخته می شود و بر روی یک وب سرور که توسط فروشنده کنترل می شود ، میزبانی می شود.
نحوه انتخاب بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس برای وب سایت خود
قبل از انتخاب افزونه چت آنلاین وردپرس ، سوالاتی از خود بپرسید
افزونه چت آنلاین وردپرس شما به چه ویژگیهایی نیاز دارد؟
هدف نهایی شما چیست؟
با پیاده سازی افزونه چت آنلاین در وب سایت خود به چه چیزی می خواهید برسید؟
بودجه شما چقدر است؟
هر افزونه چت وردپرس متفاوت است و ویژگی های منحصر به فردی را ارائه می دهد. مطمئن شوید افزونه چت آنلاین وردپرس که انتخاب می کنید نیازهای کسب و کار و مشتریان شما را برآورده می کند.
این افزونه می تواند ذخیره ، مدیریت و پاسخگویی به مکالمات چت زنده را در حالی که سرعت پشتیبانی شما را افزایش می دهد ، آسان کند. همچنین باید سازماندهی و وضوح را در فرایندهای حمایتی شما به ارمغان آورد ، و هر نماینده پشتیبانی را از مسئولیت های خود درک واضحی ارائه دهد.
چند افزونه چت آنلاین وردپرس
در ادامه چند نمونه از افزونه های چت آنلاین وردپرس را به شما معرفی میکنیم تا با قابلیت و ویژگیهای آنها آشنا شوید و بتوانید انتخاب خوبی برحسب نیاز وب سایت تان داشته باشید.
- livechat
- Tidio
- Crisp
- Olark
- Tawk.to
livechat
در ابتدا ، ما افزونه چت آنلاین وردپرس توسط LiveChat را داریم – ما در اینجا به سادگی آن را “LiveChat” می نامیم. این افزونه دارای تعدادی از مشتریان محترم مانند مک دونالد ، Adobe و PayPal است. به این ترتیب ، افزونه چت آنلاین برای سازمانهای بزرگ عالی است.
LiveChat همچنین افزونه WooCommerce Live Chat را برای وردپرس توسعه می دهد ، بنابراین آنها بدون توجه به نیاز خاص شما چندین راه حل دارند.
LiveChat تعدادی ویژگی کارآمد مانند پاسخ های آماده را ارائه می دهد. شما می توانید پیام های شخصی شده را به صورت خودکار برای کاربران ارسال کنید و همچنین فایل ها را از طریق پنجره چت برای آنها ارسال کنید.
با این حال ، بزرگترین نقطه مثبت LiveChat همچنین بزرگترین اشکال آن است. این یک پلت فرم چت زنده گسترده است که تقریباً همه چیز را برای حمایت از مشتریان خود نیاز دارید. به این ترتیب ، ممکن است برای یک سایت کوچکتر بیش از حد باشد.
به طور کلی ، LiveChat برای مشاغل با نیازهای حمایتی بسیار عالی است ، به ویژه اگر رویکرد شخصی برای ارائه پشتیبانی شما مهم باشد.
قیمت : LiveChat از 16 دلار در ماه ، برای هر نماینده شروع می شود . بسته به نیاز شما سطوح مختلفی وجود دارد ، اگرچه می توانید هزینه ها را به سرعت سه رقمی در ماه افزایش دهید.
Tidio
Tidio شرکتی است که یک افزونه چت آنلاین پشتیبانی شده با بازخورد کاربر را ارائه می دهد. این برنامه برای صاحبان سایت های وردپرس طراحی شده است و همچنین خدمات بازاریابی ایمیلی و یک چت بات را در بسته ادغام می کند.
نصب سریع است و هنگامی که آماده شدید ، می توانید چندین پنجره چت را در صفحات مختلف تنظیم کنید. این افزونه تقریباً 200 زبان را پشتیبانی می کند و تعدادی گزینه سفارشی سازی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند پنجره های چت Tidio را با نام تجاری خود مطابقت دهید.
به دلیل بازاریابی ایمیل یکپارچه ، می توانید پس از خروج کاربران از وب سایت خود ، پیگیری کنید و کانال های پشتیبانی شما را به یک نقطه ورود قیف فروش تبدیل کنید. علاوه بر این ، تعدادی ادغام شخص ثالث در دسترس است.
ما معتقدیم که اگر از یک وب سایت وردپرس استفاده می کنید ، Tidio برای نیازهای چت آنلاین شما پیشرو خواهد بود. این یک راه حل مدرن است ، با مجموعه ای از ویژگی های متفکرانه. علاوه بر این ، تحقیقات ما نشان می دهد که یکی از افزونه های موجود است که به خوبی نگهداری می شود.
قیمت: Tidio یک لایه رایگان انباشته ارائه می دهد ، که می تواند برای بسیاری از صاحبان سایت کافی باشد. با این حال ، سه طبقه دیگر وجود دارد که نیازهای مختلف را برآورده می کند. هر کدام حدود 200 تا 225 دلار در سال سود می آورند ، که اگر به دنبال راه حل پشتیبانی همه جانبه هستید ، گران می شود.
Crisp
Crisp Live Chat یکی از راه حل های بازاریابی و پشتیبانی کامل است. این شرکت یک مدیر ارتباط با مشتری (CRM) ، بازاریابی ایمیلی و موارد دیگر را ارائه می دهد. در ظاهر ، شبیه Tidio و Sendinblue است. با این حال ، برخی از تفاوت های قابل توجه وجود دارد.
به عنوان مثال ، Crisp سرویس خود را به عنوان راه حل “صندوق ورودی مشترک” قرار می دهد. این بدان معناست که صرف نظر از کانال پشتیبانی ، کاربر از یک مکان مرکزی مدیریت می شود. این به تیم هایی که نیاز به افزایش حمایت بین خود دارند کمک می کند. شما همچنین می توانید یک پایگاه دانش را ادغام کنید تا کاربران بتوانند خودشان سوالات را حل کنند.
واضح است که Crisp Live Chat حول محور اتصال کاربران با تیم های پشتیبانی و تلاش برای “انسان سازی” تجربه دیجیتال اغلب عقیم است. به نظر ما ، به لطف ویژگی های عالی مانند “MagicBrowse”-راهی برای نمایندگی پشتیبانی برای مرور یک سایت با کاربر ، تا حد زیادی موفق می شود.
به این ترتیب ، Crisp مناسب تیم هایی است که دوست دارند دست کاربر را بگیرند یا محصولات پیچیده ای را با نیاز ارگانیک برای پشتیبانی ارائه دهند.
قیمت : ویژگی های اصلی چت به صورت رایگان در دسترس است ، اگرچه سطوح برتر بدون عارضه هستند – یا 30 تا 35 دلار در ماه یا 130 دلار در ماه بسته به نیاز شما
Olark
Olark راه حلی است که اغلب ذکر می شود و دلیل خوبی نیز دارد. این یکی از پلاگین های چت آنلاین با ظاهری زیبا تر در بازار است و دارای قابلیت هایی برای مطابقت است.
این به شما امکان می دهد اطلاعاتی را که از کاربران خود جمع آوری کرده اید گرفته و آنها را در داخل Olark یا CRM انتخابی خود سازماندهی کنید. شما حتی می توانید فرم های “پیش چت” ایجاد کنید که به واجد شرایط بودن کاربر کمک می کند و در انتساب آنها به نماینده مناسب به شما کمک می کند.
ما به خصوص دوست داریم که چگونه می توانید از بینش های متقابل خود برای پیشرفت خدمات پشتیبانی خود در آینده استفاده کنید. ایجاد پروفایل کامل برای کاربران می تواند از نظر پشتیبانی بهتر ، فرصت های فروش آینده و موارد دیگر برای شما مفید باشد.
با توجه به آنچه در جعبه وجود دارد ، Olark برای تیم هایی که برای تقویت استراتژی فروش خود به تعاملات پشتیبانی متکی هستند عالی خواهد بود. تیم های کوچکی که به دنبال افزایش حداکثر پشتیبانی خود هستند یا مشاغل متوسطی که مایل به افزایش هستند نیز از خدمات Olark قدردانی خواهند کرد.
قیمت : در مقایسه با سایر ابزارهای برتر موجود در این لیست ، Olark یک سرقت نسبی است. برنامه ها از 12 دلار در ماه برای هر نماینده بر اساس اشتراک دو ساله شروع می شود. با این حال ، سطوح دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید ، از جمله Olark Pro
آیا می خواهید به بازدیدکنندگان سایت وردپرسی خود اجازه دهید در WhatsApp با شما چت کنند؟ اگر چنین است ، به یکی از بهترین افزونه های WhatsApp برای وردپرس نیاز دارید این افزونه ها به شما امکان می دهند دکمه WhatsApp click to chat را به وردپرس اضافه کنید تا بازدیدکنندگان شما بتوانند از طریق WhatsApp با شما ( یا حتی سایر نمایندگان ) چت کنند .
برخی فقط یک دکمه اصلی WhatsApp را اضافه می کنند ، در حالی که دیگران بسیار دقیق توضیح می دهند و به شما امکان را می دهد یک تجربه چت آنلاین واقعی را تقلید کنید ( حداقل قبل از هدایت افراد به WhatsApp برای پایان چت ).
در نهایت ، به عنوان یک امتیاز اضافی ، افزونه ای را نیز اضافه می کنم که به شما امکان می دهد دکمه اشتراک گذاری WhatsApp را به محتوای خود اضافه کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند پست های شما را از طریق WhatsApp به اشتراک بگذارند.
بهترین پلاگین WhatsApp برای وردپرس (معروف به WP Chat App) قوی ترین ویجت کلیک به چت است که می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید. این یک ظاهر تازه و بومی برای هر کاربر WhatsApp ایجاد می کند.
این افزونه پس از نصب و فعالسازی ، یک ویجت اختصاصی برای بازدیدکنندگان وب سایت شما ایجاد می کند تا سلام کنند یا سوال بپرسند. اطلاعات حساب WhatsApp خود مانند شماره تلفن ، عنوان ، نام نمایشی ، ظاهر سفارشی و … را پر کنید و یک دکمه زیبا برای چت WhatsApp به صورت زنده در گوشه سایت شما ظاهر می شود.
پس از جمع آوری مجدد مخاطبین تلفن مخاطبان خود ، بعداً می توانید تخفیف ها و کوپن هایی را ارائه دهید که آنها می توانند از آن لذت ببرند. هنگامی که زمان انتشار یک داستان ، محصول یا رویداد فرا می رسد ، می توانید با استفاده از پیام های WhatsApp نیز تأثیر جدی ایجاد کنید! اکنون به صورت رایگان از آن استفاده کنید!
امکانات
- چندین شماره واتس اپ
- نام نماینده ، عنوان ، نماد و در دسترس بودن
- GDPR و اعلان زمان پاسخ پشتیبانی می شود
- پیام های از پیش تعریف شده برای ایجاد گفتگو
- کد کوتاه برای صفحه WooCommerce
- ویجت سفارشی و همه چیز
- قیمت: 17 دلار
Tawk.to
آخرین ورودی ما در این لیست منحصر به فرد است زیرا آنها قابلیت چت آنلاین کاملاً رایگان را ارائه می دهند ، بدون هیچ گونه تعهدی برای تبدیل شدن به یک عضو برتر. Tawk.to ویژگی ها و قابلیت های زیادی را بر اساس مدل تجاری “بدون هزینه” ارائه می دهد.
خبر خوب این است که Tawk.to یکی از بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس در سراسر جهان است. در حالی که می توانید یک خط جاوا اسکریپت به وب سایت خود اضافه کنید تا کارها راه اندازی شوند ، نصب و استفاده از افزونه وردپرس آسان است. تعدادی سفارشی سازی وجود دارد که می توانید انجام دهید و محتوای پنجره چت آنلاین نیز می تواند محلی سازی شود.
به طور کلی ، اگر در افزونه چت آنلاین خود به سطحی از ویژگی های “سینک ظرفشویی” نیاز دارید ، اما از نظر بودجه کمی دارید ، Tawk.to ایده آل خواهد بود. همچنین اگر بودجه کمی دارید اما تیم پشتیبانی ندارید ، با توجه به خدمات برتر ارائه شده ، عالی است.
قیمت : در حالی که استفاده از Tawk.to کاملاً رایگان است ، دو گزینه ممتاز وجود دارد که می توانید در نظر بگیرید. برای حذف پیوند “Powered by…” در پایین پنجره چت ، می توانید ماهانه 15 دلار پرداخت کنید. همچنین ، اگر مایل هستید چت های شما توسط نمایندگان Tawk.to پاسخ داده شود ، این هزینه شما را 1 دلار در ساعت خواهد کرد.
نتیجه گیری
ما برای اینکه از این مقاله بتوانیم استفاده کنیم نیاز است که وضعیت کسب و کار خود را در نظر بگیریم. اگر ساعت کاری ما بصورت شرکتی و ۹ تا ۵ است و کارشناس فروش یا پشتیبانی فقط در این زمانها پاسخگو هستند بهتر است از سیستم های چت حرفه ای استفاده کنیم و زمان کاری را در آن درج کنیم و اگر نیاز است که هر ساعت از شبانه روز پاسخ مشتری را بدهیم پیشنهاد ما استفاده از واتساپ برای پاسخگویی است تا تماس ها قابل پاسخ در گوشی شما بوده و مشتری را از دست ندهید.
بسیار خوب ، این اطلاعات زیادی در مورد افزونه های چت آنلاین وردپرس بود! اکنون که ما بهترین راه حل های رایگان (و پولی) را ارائه کرده ایم ، امیدواریم در انتخاب بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس برای وب سایت خود ، راحت تر کار کنید. به یاد داشته باشید که نیازهای کسب و کار خود و همچنین نیازهای مشتریان خود را در نظر بگیرید. اگر تجربه ای در این زمینه داشته اید لطفا در پایین همین صفحه در بخش نظرات برای ما بنویسید و اگر این مقاله برای دوستانتان مفید میباشد برایشان به اشتراک بگذارید.