|

بهترین افزونه های وردپرس

۷ افزونه ی برتر وردپرس سال ۲۰۱۶

وردپرس هر ساله تغییرات زیادی را در خود میبیند ، به گونه ای که نسخه ی کنونی وردپرس به هیچ قابل مقایسه با نسخه ی ۵ سال قبل نیست. افزونه ها نیز همیشه بخشی از تغییرات و بهبودهای وردپرس بوده اند و با توجه به نزدیک شدن به پایان سال میلادی، برآن شدیم تا گلچینی از بهترین افزونه های وردپرس را به شما معرفی کنیم.

افزونه های کلاسیکی که هنوز موفق هستند

این افزونه ها از مدت زمان زیادی با وردپرس بوده اند و هنوز هم با ویژگی های جدید به روز میشوند.

۱. Yoast SEO

سئو همیشه یکی از مهم ترین نگرانی ها و دغدغه های مدیران سایت ها بوده است اما وردپرس با وجود افزونه های قوی سئو از جمله Yoast SEO این نگرانی را تا حدود زیادی برطرف کرده است.  
بهترین افزونه های وردپرس
افزونه وردپرس
  به سختی میتوان با ۱ ملیون نصب بر روی سایت های وردپرسی،‌موفقیت این افزونه را انکار کرد . این افزونه در اوایل سال ۲۰۱۵ به نسخه ی ۲ به روزرسانی شد و قابلیت هایی نظیر هماهنگی بیشتر با گراف های گوگل به آن اضافه شد.  

۲. TinyMCE Advanced

  این افزونه به آرامی کار خود را پیش برد به گونه ای که از یک افزونه ی کوچک ،‌به یکی از محبوب ترین ها با ۱ میلیون نصب تبدیل شد . یکی از عمده ترین کارایی های این افزونه، بهبود ویرایشگر دیداری وردپرس است.

بهترین افزونه های وردپرس

در ویرایش اخیر این افزونه، شما میتوانید به صورت مستقیم جدول ها را اضافه کرده و آن ها را ویرایش کنید . همچنین شما امکانات بیشتری برای لیست های خود خواهید داشت و از قابلیت find-and-replace نیز میتوانید بهره ببرید . TinyMCE Advanced یک افزونه ی سبک است که توصیه میکنیم آن را نصب کنید.

۳. W3 Total Cache

فعال کردن قابلیت های بی نظیر کش بر روی سایتتان میتواند تجربه ی سریع تر و بهتری را برای کاربران به ارمغان آورد ! یکی از بهترین ابزارها برای این کار ، افزونه ی W3 Total Cache است .

بهترین افزونه های وردپرس

  این افزونه بیش از ۱ میلیون نصب فعال بر روی سایت های وردپرسی دارد. از وعده هایی که توسعه دهندگان این افزونه داده اند، افزایش ۱۰ برابری پرفورمنس سایت شما میباشد. سایت های معروفی مانند ilovetypography و mashable نیز از W3 Total Cache استفاده میکنند. اگر بخواهیم تمام امکانات این افزونه را لیست کنیم،‌به فضای زیادی نیاز خواهیم داشت،‌ اما به عنوان برخی از امکانات این افزونه میتوان به بهره وری بیشتر از کش مرورگر و Minify کردن فایل های سی اس اس و جاوااسکریپت اشاره کرد.

۴. Wordfence

جنگ بر سر ایمن نگه داشتن سایتتان هیچ وقت تمامی ندارد و در این جنگ، شما نیاز به ابزاری پیشرفته و قدرتمند دارید. بهترین افزونه های وردپرس همانطور که در نوشته های قبلی که مربوط به امنیت بود نیز توضیح دادیم، وردپرس یکی از در دسترس ترین طعمه ها برای هکرها ست و افزونه ی WordFence میتواند برای ایمن کردن سایت شما کمک شایانی بکند. توضیحات مربوط به این افزونه در این نوشته وجود دارد، پس از تکرار مکررات پرهیز میکنیم!

۵. Better WordPress reCAPTCHA

  سیستم های کپچا برای سال ها از اصلی ترین ارکان امنیت اینترنت بوده اند و نقش مهمی در محافظت سایت ها در برابر اسپم ها داشته اند. به کمک افزونه ی Better WordPress reCAPTCHA که توسط گوگل پشتیبانی میشود، بدون استفاده از تصاویر و اعداد موهوم میتوانید انسان ها را از روبات ها تشخیص دهید.   بهترین افزونه های وردپرس از نکات مثبت این افزونه، هماهنگی آن با Aksimet و contact form 7 میباشد.

۶. UpdraftPlus Backup and Restoration

یکی از راه های رهایی از بسیاری از مشکلات ناخواسته،‌گرفتن بکاپ به صورت منظم از سایت است. راه های زیادی برای گرفتن بکاپ وجود دارد اما Draftplus امکانات بهتری را ارائه میدهد.   بهترین افزونه های وردپرس   این افزونه حدود ۳ میلیون نصب دارد که نصف آنها فعال هستند. در بروزرسانی های اخیر این افزونه شاهد بهبود های زیادی از جمله اضافه شدن قابلیت برنامه ریزی سفارشی برای بکاپ گیری هستیم . شما میتوانید فایل های بکاپ خود را در سایت های ذخیره سازی ابری مانند دراپ باکس، گوگل درایو و … ذخیره کنید .

۷. WooCommerce

  محبوب ترین افزونه ساخت فروشگاه برای وردپرس و یکی از برترین ها برای سیستم های تجاری. به عنوان پیشرو در عرصه سیستم های خرید و فروش،‌ ووکامرس امکانات زیادی را برای شما به ارمغان می آورد.   بهترین افزونه های وردپرس   در بروزرسانی های اخیر، پوسته های بیشتر و پشتیبانی از درگاه های بیشتری به این افزونه اضافه شده است. تیم پشتیبان وردپرس با گذاشتن مقاله ی  ۷ افزونه ی برتر وردپرس سال ۲۰۱۶   این هدف را دارد تا برای شما پشتیانی سایت ها ٬بهترین امکانات وردپرسی را معرفی کند با آرزوی موفقیت تیم پشتیبان وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *