|

mirzaie پرسیده شده 3 سال قبل
سلام خسته نباشید من میخوام بخش وبلاگ رو در سایت راه اندازی کنم برای مثال : پوشه blog رو درست میکنم و وردپرس رو توش راه میندازم و نوشته های توی اون میزارم و الان میخوام این نوشته ها بخش وبلاگ به ادرس example.ir/blog رو در بخش اصلی سایت یعنی example.ir نمایش بدم باید چی کار کنم که مطالب بخش وبلاگ رو در صفحه اول به نمایش در بیاد منظورم این هست که وقتی یک کاربر در بخش example.ir روی یک پست زد به بخش وبلاگ بره نمونه example.ir/blog/test این امکان وجود داره یا نه.
3 پاسخ
ادریس شاهی جان پاسخ داده شده3 سال قبل
سلام، برای انجام این کار دو راه وجود داره: ۱. از یک افزونه RSS خوان استفاده کنید.  ۲. با استفاده از REST API وردپرس این کار رو انجام بدین، البته این روش نیاز به دانش توسعه وردپرس و تسلط به PHP داره و برای انجام اون از یک توسعه دهنده وردپرس کمک بگیرید.
mirzaie پاسخ داده شده3 سال قبل
الان کدوم افزونه rss خوان خوبه برای این کار میتونید یکی رو معرفی کنید.
ادریس شاهی جان پاسخ داده شده3 سال قبل
من خودم از این افزونه ها استفاده نکردم ولی افزونه FeedWordPress برای این کار در مخزن وردپرس هست که می تونید از لینک زیر توضیحات اون رو ببینید: https://wordpress.org/plugins/feedwordpress/

شما خودتون هم می تونید دنبال افزونه هایی با نام مشابه wordpress feed بگردید و اونها رو امتحان کنید تا ببینید کدوم یک از اونا نیاز شما رو برطرف میکنه.   لطفا اگر افزونه ای برای مشکل شما پیدا شد حتما در اینجا ذکر کنید تا همه استفاده کنیم.