|

انجمن وردپرسدسته بندی: قالب وردپرسخرید قالب و لایسنس
mahnaz mahdi پرسیده شده 3 سال قبل
سلام . من قالبه اهورا را می خواهم خریداری کنم. ولی می گویند که سالیانه باید تمدید کنم و هزینه خرید اولیه را بدهم. در غیراینصورت مشکلاتی در ادامه ایجاد خواهد شد. می خواستم سوال کنم آیا این صحت دارد که باید سالیانه تمدید بشه یا خیر. و آیا از خوب بودن یا نبودن قالب اهورا اطلاعی دارید که من را راهنمایی بفرمایید. من قالب انفولد رو هم مدنظر دارم. خیلی معروفه
1 پاسخ
ادریس شاهی جان پاسخ داده شده3 سال قبل
سلام وقت بخیر،
نکته اولی که شما باید در انتخاب قالب بهش توجه کنید، پشتیبانی حرفه ای و بروزرسانی های منظم قالب است. اگر شما بین انتخاب قالب انفولد و اهورا می خواهید انتخاب کنید این موارد رو در نظر بگیرید:
  1. آیا ارائه دهنده قالب انفولد یا اهورا پشتیبانی حرفه ای برای قالب ارائه می دهند؟ (از آنجایی که تیم میهن وردپرس فقط روی قالب اهورا کار میکند، پس با توجه به سابقه خوب این تیم میتونیم روی پشتیبانی خوب آنها روی قالبشون حساب کنیم)
  2. آیا بروزرسانی های منظم توسط ارائه دهنده قالب ها ارائه شده است؟ ( حتما از مارکت ها این مورد رو بررسی کنید)
  3. آیا مشتریانی که قبلا این قالب ها را خریداری کرده اند از فروشنده راضی بوده اند؟
لطفا این موارد رو به دقت بررسی کنید چون در مراحل بعدی همین چند مورد میتونه در عملکرد سایت شما نقش مهمی داشته باشه.
نکته مهم دیگر این است که به هیچ وجه بخاطر مبلغ پایین یک قالب آن را تهیه نکنید و حتما این مواردی که گفتم رو لحاظ کنید. قطعا بروزرسانی های منظم و پشتیبانی خوب قالب، نیاز به هزینه و انگیزه داره و اگر میبینید قالب خوبه و همه موارد بالا رعایت شده، اصلا گول هزینه ای که سالیانه باید بدین رو نخورید چرا که بعدا باید برای جبران خسارت هزینه های بسیار بیشتری بدهید.
 
موفق باشید