|

انجمن وردپرسدسته بندی: افزونه های وردپرسافزونه اسلایدر ووکامرس چی استفاده کنم؟
علیرضا امیری پرسیده شده 2 سال قبل
سلام دوستان من برای سایت خودم یک افزونه اسلایدر محصولات ووکامرس می خوام استفاده کنم. به من افزونه اسلایدر محصولات ووکامرس Woo Slider معرفی شده ایا واقعا خوبه؟ و برای چه قالب هایی اوکیه؟
1 پاسخ
آرش جبارپور پاسخ داده شده2 سال قبل
سلام و وقت بخیر جناب امیری عزیز بستگی داره نیاز های شما برای اسلایدر دقیقا شامل چه مواردی میشه. خیلی از قالب ها با خودشون اددان ها و ویجت های المنتور و... مخصوصی برای اسلایدر محصول دارن که ممکنه همون پاسخگو شما باشه و نیاز نباشه افزونه دیگری تهیه کنید. پس لطفا امکانات قالب فعالتون رو هم بررسی کنید. بر اساس تجربه قالب وودمارت امکانت بسیار خوبی در همین زمینه داره. اسلایدر های محصولاتش پیشرفته هستند و بسیاری از نیاز هارو برطرف میکنه. اما خوب باگ هم داره. در حال حاظر که دارم این نوشته رو مینویسم ورژن 6.5.4 منتشر شده و تا الان باگ در حالت رسپانسیو داره. خیلی مشهود نیست ولی قابلیت کاستومایزش در تبلت و موبایل خیلی کمتره برای رسپاسینو فقط وگرنه ساختار بسیار عالی رو داره. در رابطه با افزونه ای که معرفی کردید حقیقتا بنده با این افزونه اشنا نیستم و کار نکردم اما بر اساس دمویی که داشت تمام مواردی که ذکر کرده به عنوان مثال در امکانات رایگان وودمارت اینو داریم. جواب سوالتون اینکه برای چه قالب هایی اوکی هست این افزونه ای که نام بردید، تو متن توضیحات افزونه به قالب های زیر اشاره شده:
  1. Woodmart (Xtemos)
  2. Flatsome
  3. Xstore (8theme)
  4. Astra
  5. Divi
  6. Impreza
  7. Zephyr
  8. قالب چند منظوره اکسترا (Xtra)
  9. قالب فروشگاهی کندو (Cando)
  10. قالب آموزشی امپراطور 7 (Emperor)
  11. قالب قدرتمند نگار شاپ (Negar Shop)
  12. قالب فروشگاهی نیکی کالا (NikiKala) مشابه دیجی کالا
  13. قالب پزشکی/طبی مدیزین (Medizin)
اگر هم امکانات قالب پاسخگو نبودن به سراغ افزونه های جانبی المنتور برید.(که البته باید در استفاده کردن ازشون بسیار دقت کنید تا تاثیر منفی در سرعت سایت نداشته باشه.) برای مثال:
https://essential-addons.com/elementor/woo-product-carousel/ https://demo.happyaddons.com/elementor-product-carousel-widget-demo/ (یا حتی در مخزن وردپرس افزونه های رایگان زیادی داریم که نیاز به تست و بررسی داره) موفق باشید.