سلام
وقت بخیر
اگر کاربر در سایت اول ثبت نام کند بعد محصولی به سبد اضافه کند و به صفحه پرداخت برود، قسمت حمل ونقل مینویسه: (روشهای حمل و نقل در دسترس نیستند. خواهشمند است دوباره آدرس خود را بررسی کنید و یا چنانچه هر کمکی می خواهید با ما تماس بگیرید.)
و بدون احتساب هزینه ارسال به درگاه پرداخت منتقل میشود.
در حالتی که کاربر مهمان باشد مشکلی بابت ثبت سفارش نیست، فقط در حالتی که اول ثبت نام کند بعد سفارش دهد این مشکل رخ میدهد.
افزونه هایی که درحال استفاده اند:
ووکامرس
دیجیتس
ادغام شماره موبایل دیجیتس
افزونه حمل و نقل ووکامرس (مهدی یوسفی)
ووکامرس فارسی
لایت اسپید کش
برای هر بار تست هم اول همه کش لایت اسپید رو پاک میکنم بعد با مرورگر دیگه که کش اون هم پاک شده داخل سایت ثبت نام میکنم و سفارش ثبت میکنم و به این مشکل بر میخورم
پیشاپیش از پاسخگویی و راهنمایی های شما بسیار مچکرم.
وقت بخیر
اگر کاربر در سایت اول ثبت نام کند بعد محصولی به سبد اضافه کند و به صفحه پرداخت برود، قسمت حمل ونقل مینویسه: (روشهای حمل و نقل در دسترس نیستند. خواهشمند است دوباره آدرس خود را بررسی کنید و یا چنانچه هر کمکی می خواهید با ما تماس بگیرید.)
و بدون احتساب هزینه ارسال به درگاه پرداخت منتقل میشود.
در حالتی که کاربر مهمان باشد مشکلی بابت ثبت سفارش نیست، فقط در حالتی که اول ثبت نام کند بعد سفارش دهد این مشکل رخ میدهد.
افزونه هایی که درحال استفاده اند:
ووکامرس
دیجیتس
ادغام شماره موبایل دیجیتس
افزونه حمل و نقل ووکامرس (مهدی یوسفی)
ووکامرس فارسی
لایت اسپید کش
برای هر بار تست هم اول همه کش لایت اسپید رو پاک میکنم بعد با مرورگر دیگه که کش اون هم پاک شده داخل سایت ثبت نام میکنم و سفارش ثبت میکنم و به این مشکل بر میخورم
پیشاپیش از پاسخگویی و راهنمایی های شما بسیار مچکرم.
1 پاسخها
سلام
در صورتی که از نحوه تنظیم این بخش ها اطلاع دارید، اقدام بفرمائید در غیراینصورت تیکت بزنید تا بررسی بشه:
ووکامرس > پیکربندی > حفظ حریم خصوصی و حساب
ووکامرس > پیکربندی > حمل و نقل
در صورتی که از نحوه تنظیم این بخش ها اطلاع دارید، اقدام بفرمائید در غیراینصورت تیکت بزنید تا بررسی بشه:
ووکامرس > پیکربندی > حفظ حریم خصوصی و حساب
ووکامرس > پیکربندی > حمل و نقل
لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید برای ارسال پاسخ