پلاگین نویسی برای وردپرس

پشتیبان وردپرس با دارا بودن مهندسان نرم افزار حرفه ای  در زمینه افزونه نویسی وردپرس و طراحی پلاگین سایت وردپرسی و همچنین دانش کافی از ساختار وردپرس و افزونه های معروف آن مانند ووکامرس، قادر است افزونه هایی با بالاترین کیفیت و هماهنگ با ساختار وردپرس طراحی و تولید کرده و بر روی وب سایت شما نصب، راه اندازی و آموزش دهد.

یکی از بهترین ویژگی های سیستم وردپرس که به توسعه و نگهداری بهتر سایتهای وردپرس کمک می کند، افزونه نویسی در وردپرس می باشد. افزونه یا پلاگین فایلهایی هستند که با نصب آنها بر روی وردپرس می توان امکانات و ویژگیهای جدیدی به وردپرس اضافه کرد و سایت را توسعه داد.

با توجه به افزایش روز افزون سایتهای وردپرسی دیگر این سایتها به شکل ابتدایی و با داشتن حداقل امکانات ساخته نمی شوند. امروزه رقابت زیادی برای کاربر پسندتر کردن سایتها وجود دارد و بر همین اساس پلاگین نویسی وردپرس رونق زیادی داشته است.

افزونه های بی شماری در مخزن وردپرس و حتی در مارکت های ایرانی و خارجی وجود دارند که از طریق آنها می توانید ویژگی های جدید برای نگهداری و توسعه به وبسایت اضافه کنید. مانند انواع افزونه های سرعت، امنیت، سئو، پرسش و پاسخ و…

با پیشرفت وردپرس و همچنین رشد سایت و کسب و کارتان باید به سایت خود ویژگی های جدیدی اضاف کنید و یا آن را کاملا اختصاصی کنید، اینجاست که افزونه های موجود ممکن است نتوانند انتظار شما را برآورده سازند، پس نیاز به افزونه نویسی در وردپرس دارید.

 

با طراحی و نوشتن یک افزونه جدید یا به عبارتی پلاگین نویسی وردپرس، شما می توانید کارهای بی شماری را بر روی وبسایت انجام دهید. با انجام این کار دیگر سیستم وردپرس در اختیار شماست و می توانید آن را مجبور کنید که تقریبا هر کاری که شما می خواهید را انجام دهد. از آسان تر کردن مدیریت سایت، اضافه کردن تغییرات جزئی و کلی، افزودن ویژگیهای جدید، تغییر کامل روش کار و وبلاگ شما، سفارش سازی و گسترش عملکرد و …. همه مواردی هستند که با سفارش سازی افزونه شما حاصل می شوند.   

اما شما چالش هایی در مسیر طراحی یک پلاگین دارید. برای نوشتن پلاگین وردپرس کار کردن با وردپرس، مدیریت کردن وردپرس و تمامی تنظیمات آن آشنایی داشته باشید. همچنین تسلط بر مهارتهای کدنویسی و برخی زبانهای برنامه نویسی مانند جاوااسکریپ، PHP، MYSQL، مورد نیاز می باشد و تنها یک توسعه دهنده و برنامه نویس وردپرس می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

استخدام برنامه نویس وردپرس می تواند به شما کمک کند که  طراحی پلاگین سایت وردپرسی در داخل شرکت و تحت نظر شما  انجام شود. 

 

 

افزونه‌های وردپرسی که ما ایجاد می کنیم شامل چه ویژگیهایی هستند :

  1. کاملا شی‌گرا و براساس استانداردهای جهانی
  2. امکان چند زبانه بودن افزونه‌ها برای استفاده در سایتهای چند زبانه
  3. بهینه شده برای سرعت اینترنت در ایران
  4. قابل توسعه بودن افزونه برای استفاده در آینده
  5. استفاده از تاریخ شمسی در افزونه‌ها
  6. کاربرپسند بودن ظاهر افزونه‌ها
  7. هماهنگی کامل با افزونه‌های متداول در وردپرس
  8. داشتن آموزشهای ویدیویی برای افزونه‌های تولید شده
  9. داشتن پشتیبان حرفه‌ای برای افزونه

چرا شرکتها یا افراد، سفارش افزونه نویسی ورد پرس می دهند

استفاده از افزونه های موجود  نیاز به شرایط خاصی در یک وبسایت دارد. در بسیاری از موارد یک افزونه عملکرد وبسایت را مختل می کنند مثلا ممکن است باعث پایین آمدن سرعت سایت شوند و با اینکه با دیگر افزونه های تداخل ایجاد کند و عملکرد آن افزونه را مختل کند.

از طرفی نصب بعضی از افزونه ها، مانند افزونه امنیت بسیار ضروری می باشد، زیرا بدون آن اطلاعات سایت به راحتی در تیررس هکران قرار می گیرد. برای هر کاری در وردپرس افزونهای کاملا تخصصی وجود دارد که با کمک آن می توانید عملیات مورد نظر را بسیار راحت انجام دهید مانند:

– افزونه sucuri برای امنیت سایت

– افزونه yoast seo برای سئوی سایت

–  افزونه wp rocket برای افزایش سرعت سایت

–  افزونه elementor به عنوان یک صفحه ساز حرفه ای

و … هزاران افزونه دیگر برای انجام کارهای مختلف در وردپرس

 

 همانطور که گفتیم بسیاری از افزونه های رایگان و پرمیوم وردپرس ممکن است در بعضی از موارد عملکرد وبسایت را مختل کنند و یا اینکه با دیگر افزونه ها تداخل داشته باشد.  

در بسیاری از موارد برای حل این مشکلات، شرکتها برای سایت کسب و کار خود از افزونه نویسی وردپرس استفاده می کنند. برای این کار، افزونه مورد نظر خود را یا خود طراحی می کنند یا اینکه مجبور به سفارش طراحی پلاگین وردپرس مورد نظر خود توسط شرکتهای دیگر شده اند، تا از مشکلاتی که افزونه ها در سایت آنها به وجود می آورد، جلوگیری شود.

اما باید بدانید افزونه نویسی وردپرس نیاز به مهارتهایی دارد. مهارتهای کدنویسی مانند css  و html و همچنین تسلط بر php.

چگونه می‌توانید به ما سفارش افزونه نویسی وردپرس (طراحی پلاگین سایت وردپرسی) دهید ؟

برای ثبت سفارش لطفا از دکمه زیر استفاده کرده و در سایت ما ثبت نام نمایید و با ایجاد یک تیکت درخواست افزونه سفارشی خود را ثبت نمایید.

می‌خواهم مستندات افزونه مورد نیازم را تیکت کنم

سوالات متداول خدمات افزونه نویسی وردپرس و ووکامرس

تیم وی پی هلپر با داشتن مهندسان نرم افزار متخصص ، افزونه های وردپرس مناسب با درخواست و نیاز سایت شما طراحی  کرده و بر روی وب سایت شما نصب و راه اندازی می کنند.

در دوره جامع فارسی سازس قالب و افزونه ها وی پی هلپر شما مهارت فارسی سازی قالب و افزونه را از سطح مبتدی تا پیشرفته به طور کامل یاد میگیرید.

بستگی به هر سایت و بیشترین نیاز به هر افزونه می توان بهترین را نصب کرد. برای مثال

یکی بهترین افزونه های فروشگاهی وردپرس woocommerce می باشد.

یکی از بهترین افزونه برای سئوی سایت وردپرس yoast seo می باشد.

یکی از بهترین افزونه های اسلایدر وردپرس  soliloquy می باشد.

یکی از بهترین افزونه های بهینه سازی وردپرس robin image optimizer می باشد.

یکی از بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس  elementorمی باشد.

یکی از بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس  bbpress می باشد.

یکی از بهترین افزونه های آزمون ساز وردپرس   viral quizمی باشد.

اگر هنوز سوالی دارید، لطفاً روی دکمه زیر بزنید، ثبت نام کنید و تیکت بزنید.

می‌خواهم مستندات افزونه مورد نیازم را تیکت کنم

بعد از زدن دکمه بالا به صفحه ثبت نام در بخش پشتیبانی هدایت خواهید شد و بعد از ثبت نام نیاز است که یک تیکت به بخش توسعه ایجاد کنید و درخواست بررسی سرعت سایت را داشته باشید.