|

انجمن وردپرسدسته بندی: امنیت وردپرسپر شدن ظرفیت سی پی یو
Ehsan پرسیده شده 3 سال قبل
سلام دوستان
من یه مدته به سرعت توی هاستم cpu usage پر میشه.من تمام کارهای چک لیست سرعت رو انجاام دادم.اما باز این مشکل وجود داره.حجم دیتا بیس رو بهینه کردم.اما دربخش ادمین سایت سرعت به شدت کاهش پیدا کرده و با باز کردن تنها 10پیج هم زمان سی پی یو سایت پر میشه و کلا سایت بالا نمیاد.برای حل این مشکل چه باید کرد؟
3 پاسخ
ادریس شاهی جان پاسخ داده شده3 سال قبل
سلام دوست عزیز؛ مشکل پیش آمده برای شما می تواند دلایل متعددی داشته باشد:
  • ممکن است تعداد بازدید سایت شما در طی این چند روز یا هفته اخیر بالا رفته باشد و منابع هاست شما دیگر پاسخگو نباشند و باید هاست خود را ارتقا دهید و یا سرور مجازی یا اختصاصی تهیه کنید.
  • ممکن است افزونه خاصی را نصب و یا بروزرسانی کرده باشید که دارای باگ و کدهای غیر بهینه است و مدام باعث مصرف بیش از حد منابع سرور سایت شما می شود. در این صورت باید نسبت به تست همه افزونه ها اقدام کنید تا علت اصلی را پیدا کنید.
  • ممکن است قالب سایت شما باعث استفاده بیش از حد از منابع سرور می شود که در این حالت هم می توانید با فعال سازی موقت یک قالب دیگر نسبت به بهینه بودن کدهای قالب اطمینان حاصل کنید.
  • ممکن است هسته وردپرس سایت شما دارای کدهایی باشد که باعث بروز این مشکل شده است که در این صورت باید هرچه سریعتر نسبت به بروزرسانی دستی هسته وردپرس و همچنین انجام چک لیست امنیت اقدام کنید.
در صورتی که مشکل با این راه حل های پیشنهادی حل نشد، پیشنهاد میکنم با یک متخصص و توسعه دهنده وردپرس در ارتباط باشید. موفق باشید
سپیده جم پاسخ داده شده3 سال قبل
سلام دوست عزیز   مواردی که آقای مهندس شاهی جان فرمودن  اگر بررسی کردید و مشکل حل نشد میتونید بررسی کنید که اولا چند وب سایت وردپرسی بر روی یک هاست نداشته باشید و برچسب ها رو هم  بررسی کنید و حجم رسانه هاتون رو هم کنترل کنید. موفق باشید
سجاد احسان فر پاسخ داده شده3 سال قبل
احسان عزیز سلام؛ افزونه qurey monitor رو نصب کن. ببین کدوم افزونه بیشترین فعالیت رو داره انجام میده. اون افزونه رو غیرفعال کن و براش جایگزین پیداکن. مواردی که ادریس عزیز اشاره کرد، راهگشای خیلی خوبیه. موفق باشی