|

انجمن وردپرسدسته بندی: سوالات عمومیهاست ورد پرس ایران سرور
علی رنجبرپور مارالانی پرسیده شده 3 سال قبل
هاست ایران سرور گاهی مشکلاتی داره من من قبلا ازش استفاده کردم ولی الان که میخام سایتک رو ارتقا و باز طراحی کنم میخام بدونم بهترین هاست های ورد پرسی کدوما هستن ؟
سید داود موسوی نسب عضو سایت پاسخ داده در 3 سال قبل

چند تا از هاستینگ ها رو برای شما می نویسم می تونید باهاشون مشاوره کنید و ببینید با کدومشون بهتر می‌تونید تعامل کنید :
نت افراز
شتابان هاست
ونوم سرور
میزبان فا
رادکام

ما با این ۵ هاستینگ کمترین مشکلات رو داشتیم و می تونید استعلام کنید و یک شرکت رو انتخاب کنید.

2 پاسخ
ادریس شاهی جان پاسخ داده شده3 سال قبل
سلام وقت بخیر، ببینید انتخاب هاست از اون مواردی است که هر لحظه باید خودتون بررسی های لازمه رو انجام بدید و بر اساس نیاز خودتون و خدماتی که شرکت های هاستینگ ارائه میدن، اقدام به تهیه هاست کنید؛ لطفا موارد زیر را دقیقا بررسی کنید تا انتخاب درستی داشته باشید:
  • سایت شما دقیقا چه خدماتی ارائه می دهد و آیا استفاده از هاست های اشتراکی گزینه مناسبی است یا باید به سراغ سرور مجازی یا اختصاصی بروید.
  • بازدید روزانه سایت شما چقدر است و با توجه به این مورد ببینید تهیه کدام نوع هاست برای شما مناسب است.
  • پس از اینکه نوع هاست رو برای خودتون مشخص کردید، عبارت «خرید هاست» رو از گوگل جستجو کنید و حداقل به 10 تا از این شرکت های هاستینگ تماس بگیرید و از اونها مشاوره بخواهید تا مطمئن شوید پشتیبانی و پاسخگویی آنها در حال حاضر به چه شکلی است. ترجیحا به هر کدام چند بار زنگ بزنید یا تیکت ارسال کنید تا کیفیت ارائه خدمات پشتیبانی آنها را بسنجید.
  • پس از انجام این مراحل و پرس و جو از مدیران سایت های دیگر، اگر اقدام به تهیه هاست از هر شرکتی نمودید، لطفا بیشتر از 3 ماه تهیه نکنید چون کیفیت خوبی که الان ارائه می دهند به هیچ عنوان تضمینی برای چند ماه آینده نیست؛ این مورد در یک سال اخیر بسیار دیده شده است.
  • در انتها توصیه میکنم حتما حتما بکاپ های منظمی از سایت وردپرسی خود را نزد خودتون نگه دارید و به هیچ عنوان به بکاپ های ارائه شده شرکت های هاستینگ اکتفا نکنید.
موفق باشید
سجاد احسان فر پاسخ داده شده3 سال قبل
سلام اول اینکه ببینید چقدر حجم اطلاعات دارید تا از نظر فضا بتونید هاست مناسبتون رو انتخاب کنید. مثلا برای سایت های فروشگاهی 8 یا 10 گیگ کافیه. اگر افزونه های زیادی دارید و مجبورید از این تعداد زیاد افزونه استفاده کنید، سعی کنید از سرور ابری استفاده کنید. پارس پک و شتابان هاست سرور ابری خوب و با کیفیتی دارن. ضمن اینکه برای هاست وردپرسی، بهترین هاستینگ، شتابان هاست هست.   شاد و سربلند باشید