|

انجمن وردپرسدسته بندی: سوالات عمومیعدم نمایش ابزارک ها
محمدرضا پرسیده شده 3 سال قبل
درود بر شما
احتراما وقتی وارد صفحه ابزارک در وردپس میشوم صفحه سفید مواجه میشوم و هیچ چیزی نمایش داده نمیشود.
همچنین حالت دیباگ را فعال کردن و خطای زیر را نمایش میدهد. میتوانید تصویر این مشکل و خطای نمایش داده شده را در لینک زیر ببینید
پیوست‌ها
nirabat پاسخ داده در 3 سال قبل

پیشنهاد می کنم به کنترل پنل سایتتون (سی پنل یا دایرکت ادمین)برید جایی که وردپرس رو نصب کردید در بخش پلاگین ها شروع کنید تک تک پلاگین ها رو غیر فعال کنید با غیر فعال کردن هر پلاگین سایت رو رفرش کنید اگر درست نشد دوباره پلاگین رو فعال کنید و به سراغ پلاگین بعدی برید به این روش می تونید اون پلاگینی که منجر به خرابی شده رو پیدا کنید (اگر مشکل از پلاگین ها باشه)
به احتمال زیاد مشکل از پلاگین ها می تونه باشه (به دفعات این اتفاق برای بنده پیش اومده که با این روش مشکل رفع شده)
پلاگینی که این مشکل رو برای شما ایجاد کرده اگر براتون اهمیت داره پیشنهاد می کنم اون پلاگین رو کاستوم کنید و یا بصورت اختصاصی بدید براتون طراحی کنند شرکت های متعددی هستند که این کار رو انجام میدن حتی شما می تونید برون سپاری کنید به شرکت هایی مثل کارلنسر ، ژاکت سرویس ، پارسکدرز و ….
امیدوارم پاسخم براتون مثمر ثمر واقع بشه

1 پاسخ
ادریس شاهی جان پاسخ داده شده3 سال قبل
سلام دوست عزیز؛ این خطا به علت استفاده یکی از پلاگین های سایت شما از توابع منسوخ شده وردپرس روی داده است. برای حل این مشکل سه راه حل دارید:
  1. اقدام به غیرفعال سازی تک تک افزونه ها و نیز قالب سایت خود کنید و سپس با فعال سازی یک به یک آن ها علت اصلی مشکل را پیدا کنید و در این حالت یا باید آن افزونه و قالب را بروزرسانی کنید و  یا جایگزین مناسبی برایش پیدا کنید. برای اطمینان بیشتر از حالت troubleshooting وردپرس می توانید استفاده کنید تا عملکرد سایت دچار اختلال نشود.
  2. افزونه Classic Widgets را نصب و فعال سازی نمایید تا سایت شما از توابع قدیمی استفاده شده پشتیبانی کند.
  3. درخواست خود را به بخش توسعه در پشتیبان وردپرس ارائه دهید تا توسط توسعه دهندگان تیم ما این مشکل به صورت اصولی برای شما حل شود.
موفق باشید