|

انجمن وردپرسدسته بندی: قالب وردپرسعدم سیو صفحه و انتقال به wp-admin/edit.php
hadymm پرسیده شده 3 سال قبل
با سلام و وقت بخیر جدیدا من وقتی با افزونه ویژوال کامپوسر کا رمی کنم بعضی از صفحات که از لحاظ چینش صفحه زیاد هستند رو به جای سیو به صفحه wp-admin/edit.php منتقل می کنه و عملا صفحه سیو نمی شه ممنون میشم دوستان اگر راه حلی میدونن راهنمایی بکنند با تشکر
1 پاسخ
ادریس شاهی جان پاسخ داده شده3 سال قبل
سلام، مشکلی که گفتین میتونه دلایل زیادی داشته باشه، راه حل پیشنهادی من:
  1. آیا این مشکل بعد از بروزرسانی وردپرس به نسخه جدید پیش اومده؟ اگر جواب اره هست حتما از آپدیت بودن افزونه ویژوال کمپوزر خودتون اطمینان حاصل کنید.
  2. آیا پلاگین جدیدی نصب کرده اید و بعد از اون مشکل ذخیره صفحات پیش اومده؟ اگر این طور هست حتما پلاگینی که باعث بروز مشکل شده رو شناسایی و غیر فعال کنید.
  3. آیا قالب جدید نصب کرده اید و این مشکل پیش اومده؟ پس مشکل از قالب هست و باید بروزرسانیش کنید یا مشکل رو به توسعه دهنده قالب گزارش کنید تا باگ پیش اومده حل شود.
  4. مطمئن باشید که حین ویرایش پست مورد نظر خطایی در بخش console نداشته باشید ( روی صفحه کلیک راست کنید و inspect بزنید و وارد تب console شوید، اگر خطایی با رنگ قرمز مشاهده شد حتما نسبت به رفع اون اقدام کنید).
  5. اگر با دیباگ در وردپرس آشنایی دارید می توانید با فعال کردن آن خطاهای احتمالی پیش اومده رو ببینید و مشکل رو رفع کنید. کافیه کد زیر رو درون فایل wp-config.php قرار بدید. البته توجه داشته باشید که اگر با این روش آشنایی ندارید، استفاده نکنید تا منجر به بروز خطاهای بیشتر در قالب نشوید:
    // This enables debugging.
    define( 'WP_DEBUG', true );


    ** این راه ها روش های پایه ای برای بررسی سریع مشکل پیش اومده هستن، امیدوارم مشکلتون رو بتونید حل کنید. اگر باز هم مشکل حل نشد حتما با یک توسعه دهنده وردپرس در ارتباط باشید تا مشکل شما را حل کند.