|

انجمن وردپرسدسته بندی: قالب وردپرسطراحی سایت فروشگاهی
fattahi55 پرسیده شده 3 سال قبل
سلام دوستان من قصدم راه اندازی یه فروشگاه اینترنتی هست در خارج از ایران و به زبان انگلیسی (دراصطلاح بهش میگن خرده فروشی) کدوم قالب و پیشنهاد میدید که همه جوره انعطاف لازم و داشته باشه واسه طراحی. ممنون  
سید داود موسوی نسب عضو سایت پاسخ داده در 3 سال قبل

سلام دوست من
قالب وودمارت و قالب آوادا از ایران آوادا (قالب فروشگاهی پروشاپ رویال)، این دو پیشنهاد من هستند.
لطفاً با دقت بالا هر دو رو بررسی کن و از فارسی کنندگان استعلام بگیر و نمونه سایتهای طراحی شده با این قالبها رو بررسی کن.

4 پاسخ
بهترین جواب
سجاد احسان فر پاسخ داده شده3 سال قبل
سلام دوست عزیز؛   قالب های فروشگاهی زیادی هستند. اما معروف ترین ها بر اساس اولویت ( از نظر بنده ) وودمارت، بیگی کالا، فلت سام، نیوکالا.

موفق باشید
علی رنجبرپور مارالانی پاسخ داده در 3 سال قبل

کاش در مورد افزونه های لازم برای وو کامرس هک توضیح میدادین مثلا غیر از دکان.دکان پلاس . دکان پلاس پلاس، برای افزودن امکانات مدیریتی و چند فروشندگی چه افزونه هایی روی قالب های فوق توصیه شده؟

fattahi55 پاسخ داده در 3 سال قبل

بسیار سپاسگزارم دوست من از راهنمایی کاملتون

سجاد احسان فر پاسخ داده شده3 سال قبل
سلام برای چندفروشگی که از همون دکان میتونید استفاده کنید البته خیلی از فروشگاه ها دکان هم نیازشون نمیشه. اغلب فروشگاه هایی که ایجاد کردم، به دکان نیاز نداشتند. شما اول باید یک نقشه سایت و امکاناتی از سایت که مدنظرتونه داشته باشید، بعد برای افزونه های موردنیازش اقدام کنید. افزونه یوست یکی از اصلی ترین افزونه هایی هست که موردنیازتونه برای سئو سایت. قطعاً یک پنل پیامک باید داشته باشید، مجموعه وردپرس و مشتریان از خدمات شاهوار پیام استفاده می کنند. https://shahvarpayam.ir چون هم تعرفه مناسبی داره و هم پشتیبانی خوبی داره. افزونه راکت یا wp-optimaze برای کش سایت مناسبه ( البته باید ببینید سرور هاستتون چی هست ) گاهاً litespeed cache نیاز هست چون سرور لایت اسپیدِ. افزونه آپدرفت برای پشتیبان گیری از سایت. وردفنس و افزونه های امنیتی برای امنیت سایت...   مختصر و مفید   موفق باشید
55ali پاسخ داده شده3 سال قبل

سلام بنده از سایت رویال سایت  یک سفارش طراحی سایت فروشگاهی دادم و انصافا کارشون خوب بود میتونید ازشون مشاوره بگیرید

55ali پاسخ داده شده3 سال قبل

ضمنا خودشون هم دامین و هم هاست سی پنل ارزان دارند