انجمن وردپرسدسته بندی: سوالات عمومیروش‌های حمل و نقل در ووکامرس
boozary پرسیده شده 3 سال قبل

سلام؛
من دنبال یک روش هستم تا بتونم انواع روش حمل و نقل رو به ووکامرس به این صورت وارد کنم:

۱. ارسال در شهر تهران با پیک (بالای ۱.۵ میلیون تومان رایگان شود)

۲. ارسال در سایر استان/شهر ها تیپاکس (پس‌کرایه)

 

به صورت پیش‌فرض در ووکامرس نمیشه شهر ها رو انتخاب کرد، یعنی اگر استان تهران انتخاب بشه، حامل‌ها برای کل استان تهران در نظر گرفته میشه در صورتی که میخوام این حامل پیک با شرایطی که گفته شد فقط برای شهر تهران باشه و اگر بومهن انتخاب شد همون تیپاکس نمایش داده بشه.

 

پ.ن: با استفاده از پلاگین حمل و نقل ووکامرس تونستم این کار رو انجام بدم، اما می‌خواستم ببینم به غیر از این پلاگین روش دیگه‌ای رو سراغ دارید که بشه پیاده سازیش کرد.

متشکرم.

3 پاسخ
سپیده جم پاسخ داده شده3 سال قبل
سلام دوسته عزیز  این افزونه در پیشخوان مدیریت یه قسمتی به شما میذه به نام حمل و نقل از این قسمت میتونید شهره خودتون رو وارد کنید  و روش ارسالش هم مشخص کنید من اینطور پیاده سازی کردم.  
boozary پاسخ داده در 3 سال قبل

من به کمک این افزونه موفق شدم این کارو انجام بدم، اما دنبال یک راه دیگه هستم میخواستم ببینم راه دیگه غیر از این افزونه هم هست؟

متشکرم

سپیده جم پاسخ داده شده3 سال قبل
سلام  من با افزونه cities shipping zones هم این کار رو انجام ذادم اما با همین افزونه  persian woocommerce shipping که خودتون هم فرموذیذ راحتتر بودم.. راه حل بعدی هم اضافه کردن کد هستش  موفق باشید

 

سجاد احسان فر پاسخ داده شده3 سال قبل
سلام بهترین و آسون ترین راه برای شما، استفاده از افزونه هست. امکان اضافه کردن فانکشن کد هم هست که اگر تمایل دارید، درخواست پشتیبانی ثبت کنید تا مورد برای شما بررسی بشه.   موفق باشید
دسته بندی:برچسب ها: