این سرویس به شما کمک میکنه تا سایتی بدون مشکل رو تجربه کنید.
سلام دوست من
وقتی در مورد تحلیل سایت و عیبیابی وردپرس صحبت میکنیم، سوالاتی برامون پیش میاد. در این بخش میخواهیم به بررسی دقیق این موضوع بپردازیم و به این سوالات پاسخ بدیم.
لطفاً اول پادکست زیر را گوش کن!
مجموعهٔ پشتیبانوردپرس با توجه به سابقهٔ پشتیبانی از بیش از ۶۰۰۰ وب سایت و ۸ سال تجربه در بخش تحلیل و عیبیابی سایت و بهرهگیری از یک تیم حرفهایِ برنامهنویسی، آشنایی کاملی با مشکلات فنی و ظاهری وبسایتها دارد، به همین دلیل گزینهٔ مناسبی برای انتخاب در این زمینه است.
سایت شما توسط متخصصین ما براساس یک چک لیست حرفهای آنالیز و خطاهای آن استخراج شده و در قالب یک گزارش به شما ارائه خواهد شد.
براساس تحلیل انجام شده، کلیه خطاهای سایت شما برطرف شده و سایت شما در وضعیت پایدار قرار خواهد گرفت.
بعد از رفع کامل خطاها، توصیههای طلایی براساس ۸ سال تجربه نگهداری سایتهای بزرگ، به شما ارائه میشود تا سایت شما همیشه پایدار باقی بماند.
این خدمات برای تمامی سایتهای وردپرسی مفید است، ولی برای سایتهایی که به درآمد رسیده و ترافیک خوبی دارند، به شدت ضروری است. چون وجود کوچکترین مشکل روی سایت، باعث افزایش سریع نارضایتی کاربران شده و اعتبار سایت به سرعت کاهش پیدا میکند، در نتیجه درآمد سایت پایین میآید.
پس این سرویس برای سایتهایی با بازدید بالا مفید نیست، بلکه کاملاً ضروری است. به عبارتی نیاز هست که بهصورت مرتب، سرویس عیبیابی روی این سایتها اجرا شده و در صورت مشاهدهٔ هر مشکلی، سریعاً برطرف شود.
در فرآیند طراحی سایت، اقدامات زیادی بر اساس استانداردهای جهانی باید انجام شوند که با توجه به سرعت بالای پیشرفت تکنولوژی، این استانداردها ممکن است بهصورت روزانه تغییر کنند. بنابراین اگر طراح سایت، آموزشهای استاندارد ندیده باشد، این استانداردها را هم بر روی سایت پیادهسازی نمیکند.
حتی طراحان حرفهای سایت هم به هنگام مواجهه با کارفرماهایی که درخواستهای زیادی دارند، امکان دارد اجرای این جزئیات را فراموش کنند. بنابراین، در نهایت تعجب میبینیم که سایت به کارفرما تحویل شده، ولی هنوز استانداردهای جهانی پیادهسازی نشدهاند و کارفرما که از این فرآیندها و جزئیات هیچ اطلاعاتی ندارد، در طول زمان متضرر خواهد شد.
طبق تجربهٔ به دست آمده در پشتیبانوردپرس، تحلیل تخصصی سایت شامل موارد زیر است:
در ادامه هر کدام رو برای شما شرح خواهم داد، پس با دقت همراه من باشید.
در این حالت، تمامی بخشهای مختلف صفحهٔ اصلی و صفحات داخلی سایت در نظر گرفته شده و جزءبهجزء بررسی میشوند تا از نظر ظاهری عملکرد خوبی داشته، همهٔ موارد به صورت کاملاً استاندارد جانمایی شده و خطایی نداشته باشند. منظور از استاندارد، استانداردهای جهانی در طراحی سایت است.
این بررسی شامل:
در این حالت تمامی بخشهای مختلف صفحهٔ اصلی و صفحات داخلی سایت از نظر فنی و بهصورت جزءبهجزء بررسی میشوند تا همهٔ اجزاء عملکرد صحیحی داشته و کاربر به هنگام کار با سایت، با هیچ بخشی به مشکل برنخورده و رفتار هر بخش صحیح و بدوننقص باشد.
این بررسی شامل:
اگر در حین فرآیند بررسی، سایت دچار مشکلات فنی نبوده و امکان بررسی وجود داشته باشد، این خدمات معمولاً به ۱۲ ساعت زمان نیاز دارند که بعد از اتمام بررسی، گزارش آن برای شما ارسال میشود.
هر زمان شما در بخش پشتیبانی ثبتنام کنید، میتوانید با کلیک روی منوی سرویسها و زیر-منوی سفارش سرویس جدید، پلن تحلیل کیفیت QA را سفارش بدهید. سپس، فاکتور برای شما صادر شده و آمادهٔ پرداخت است. بعد از انجام فرآیند پرداخت و با ایجاد یک تیکت برای بخش پشتیبانی، درخواست شما به یکی از متخصصان پشتیبانوردپرس که کاملاً در زمینهٔ تحلیل و عیبیابی وردپرس آموزش دیده و مهارت کامل دارد، ارجاع داده میشود.
بعد از تحلیل و عیبیابی سایت وردپرسی شما، گزارش کامل آن تهیه و در همان تیکت قرار خواهد گرفت.
سرویس عیبیابی سایت، جزو خدماتی است که بهصورت دورهای و حداقل هفتهای یکبار نیاز به اجرا دارد تا با ارزیابی عملکرد صحیح وبسایت، از بروز خطاهای احتمالی جلوگیری شود. بنابراین، نمیتوان تضمینی برای تکرار نشدن خطاهای سایت در آینده ارائه داد و نیاز هست که بهصورت مرتب، سرویس عیبیابی خطاهای وردپرس اجرا و در صورت مشاهدهٔ هر گونه خطا، مشکل سریعاً برطرف شود.
بعد از زدن دکمه پایین به صفحه ثبت نام در بخش پشتیبانی هدایت خواهید شد و بعد از ثبت نام نیاز است که یک تیکت به بخش فنی ایجاد کنید و درخواست بررسی سرعت سایت را داشته باشید.
لینک های مفید
کلیه حقوق پشتیبان وردپرس محفوظ بوده و کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد.
این سایت در زمینه پشتیبانی سایت و تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند.