خدمات پشتیبانی  انواع سایت شرکتی ، فروشگاهی ، آموزشی

زمانیکه طراحی سایت شما به پایان می رسد از این به بعد، تعهد ما شروع می شود، به جرات می توان گفت که پشتیبانی و بروزرسانی سایت به اندازه طراحی سایت مهم و ضروری است. چرا که وب سایت شما به منزله ویترین کاری شماست. پشتیبان وردپرس، معتقد است که پایان طراحی سایت، شروع خدمات پشتیبانی بوده و برای رونق دهی به کسب و کار شما و همچنین حل مشکلات وب سایت به پشتیبانی سایت نیاز مبرمی خواهید داشت. پشتیبان وردپرس سریعترین و با کیفیت ترین خدمات پشتیبانی وب سایت را برایتان ارائه خواهد کرد.

پشتیبان وردپرس ، برترین تیم جوان و خلاق پشتیبانی سایت را در اختیار داشته که می تواند نیازهای شما را برطرف نماید.

 

تخصص تیم پشتیبانی پشتیبان وردپرس برای پشتیبانی سایت :

  1. مشاوره در زمینه انتخاب بهترین افزونه و قالب وردپرس
  2. رفع خطای پلاگین
  3. رفع خطاهای PHP
  4. تغییرات و رفع مشکلات CSS در قالب
  5. رفع خطاهای سئو در Webmaster Tools
  6. اصلاح مشکلات مربوط به عضویت کاربران
  7. خطایابی و رفع مشکلات فروشگاه اینترنتی
  8. درخواست انتقال سایت به سرور دیگر و مشکلات مرتبط
  9. رفع خطاهای مرتبط با راست چین بودن در قالب و پلاگین
  10. بررسی سرعت سایت و رفع مشکلات دیر لود شدن سایت
  11. تغییرات ظاهری در منوها و باکس ها و تغییر در ظاهر و چیدمان صفحات
  12. بومی سازی، راست چین کردن قالب و افزونه های وردپرسی در زمینه های مختلف
  13. تحلیل سایت و عیب یابی وردپرس

چرا پشتیبانی سایت پشتیبان وردپرس:

  1. تجربه‌ی بالا با نیروی کار آمد و جوان و خلاق برترین ویژگی ماست.
  2. 24 ساعت شبانه روز تمام روزهای هفته آماده خدمت رسانی هستیم. ( موارد اورژانسی )
  3. درخواست ها در زمانبندی دقیق با بهترین کیفیت و در کمترین زمان انجام می شوند.
  4. سابقه پشتیبانی سایت های فروشگاهی
  5. سابقه پشتیبانی سایت های شرکتی
  6. سابقه پشتیبانی سایت های آموزشی

 

پشتیبانی سایت :

روزانه وب سایت های زیادی طراحی و ساخته می شوند، با توجه به هدفی که این وب سایت ها دارند در زمینه های فعالیتی مختلفی حضور داشته و از کسب و کار های کوچک و بزرگ گرفته تا اشخاص، وب سایت های اختصاصی خود را دارند. ولی به دلیل وجود برخی از مشکلات، وب سایت ها پس از طراحی و ساخت، بروز رسانی نشده و راکد می مانند، برخی از مشکلاتی که وجود آن ها باعث می شود وب سایت ها بروز رسانی و آپدیت نشوند:

•    نداشتن وقت کافی برای پشتیبانی سایت

•    سخت بودن کار با بسیاری از سیستم های مدیریت محتوای برای پشتیبانی سایت ها

•    نداشتن دانش کافی برای کار و پشتیبانی سایت ها

•    نبود محتوا و مطالب زیاد در رابطه با حوزه های فعالیتی سایت

•    و…

لزوم پشتیبانی سایت و بروز رسانی مرتب آن

سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که، چرا اصلا وب سایت خودمان را بروز رسانی کنیم؟؟ پاسخ این سوال را با یک مثال توضیح می دهیم، شما یک فروشگاه را در نظر بگیرید، فردی که به عنوان مشتری (بازدید کننده در سایت) وارد مغازه می شود، با دیدن محصولات جدید، بیشتر به خرید اجناس جدید ترغیب می شود و بر عکس اگر مغازه دار محولات خود را در فروشگاه بروز رسانی نکند، رفته رفته مشتریان خود را از دست خواهد داد. 

وب سایت ها نیز دقیقا به همین شرایط بوده و بازدید کننده گان پس از چند بار ورود و مشاهده سایت شما، در صورت عدم بروز رسانی محتوا و مطالب سایت، از آن خسته شده و به وب سایت شما برنخواهد گشت.

اهمیت پشتیبانی سایت و بروز رسانی آن برای موتور های جستجو

یکی از مهمترین مسائلی که در رتبه بندی سایت ها در نتایج جستجو تاثیر زیادی دارد، بروز رسانی مرتب سایت ها می باشد. اخیرا موتورهای جستجو اهمیت و اولویت زیادی به این مسئله اختصاص داده اند و آن را به یکی از معیار های رتبه بندی سایت ها قرار داده اند.

پشتیبانی سایت چگونه انجام می گیرد؟

وب سایت ها با توجه به هدفی که دارند، نیاز به بروزرسانی آن ها نیز متفاوت می باشد، برای مثال وب سایت های خبری نیاز به بروزرسانی روزانه و ساعتی می باشند، ولی تولید محتوا برای سایت های شرکتی هفتگی و روزانه می باشد (چند روز در هفته که با توجه به نوع فعالیت و نیاز به پشتیبانی سایت تعیین می شود.)

در ادامه به بررسی دقیق تر و اجمالی تر پشتیبانی وب سایت می پردازیم ، با پشتیبان وردپرس همراه باشید…

پشتیبانی سایت: نگهداری وب سایت یا همان پشتیبانی سایت شامل تمامی فعالیت های مورد نیاز برای تضمین اطمینان از یکپارچگی عملیاتی وب سایت شما و یا اینترانت می باشد. به عبارت دیگر، پشتیبانی سایت انجام دادن تمامی کارهای مورد نیاز برای اطمینان حاصل کردن از این موضوع می باشد که سایت شما همواره قابل اجرا می باشد و با توجه به برنامه ریزی پیش می رود.

فعالیت ها در رابطه با پشتیبانی سایت، شامل موارد زیر می باشد:

تضمین کیفیت وب سایت

این امر مربوط به بررسی و شناسای خطا های احتمالی موجود در سایت صورت میگیرد ، در پشتیبانی سایت این خطاها بعد از شناسایی به صورت کامل برطرف شده و از بروز خطاهای احتمالی نیز جلوگیری می شود.

نظارت بر فید بک ها و پیشنهادات و انتقادات وب سایت

در پشتیبانی سایت برقراری ارتباط سازگار با بازدیدکندگان و مشتریان وب سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. دریافت انتظارات مشتریان، چک کردن منظم ایمیل ها و پاسخ دهی به آن ها ، اعمال سلیقه بازدیدکنندگان بر روی وب سایت و مشتری پسند کردن سایت از جمله کار هایی است که می توان در این بخش از پشتیبانی سایت ارائه کرد.

نظارت بر عملکرد وب سایت:

ارزیابی موفقیت ها و بازخورد سایت یکی از عوامل مهمی است که بر هدف گذاری ها و مسیر دهی وب سایت و کسب و کار هایی که اساس آن ها بر روی وب سایت پایه ریزی شده ، تاثیر گذاشته و باید به دقت بررسی شود. این بررسی و نظارت بر عملکرد سایت می تواند از طریق وب سایت ها و ابزار های مختلفی مانند گوگل وب مستر ، گوگل آنالیتیک و… انجام شود.

نظارت بر زیر ساخت های طراحی سایت

زیر ساخت های وب سایت شامل موارد مختلفی مانند ، سرور ، هاست ،

• پهنای باند مناسب

• امنیت ابزار های مورد استفاده

• نداشتن خطای سرور

• سرعت پاسخ دهی مناسب

• میزان قطع شدن پایین سرور

• پشتیبانگیری مناسب و مرتب از سایت

• بالا بودن سطح ایمنی هاست برای مقابله با مشکلات و حملات احتمالی

• سازگاری با افزونه ها و کد های سایت و عدم بروز خطا در سایت

• پشتیبانی و پاسخ گویی مناسب سرور

• و…

کنترل تغییرات سایت

این کار جهت مدیریت تغییرات فنی و سایر تغییرات وب سایت در یک روش از قبل هماهنگ شده انجام می شود. این فعالیت ها معمولا توسط اعضای تیم پشتیبانی سایت انجام می شود.

تیم پشتیبانی سایت

یک تیم پشتیبانی سایت،  مسئول تسریع بخشیدن به وظایف حفاظت از سایت بر اساس اصول و ضوابط  از پیش تعیین شده ی پشتیبانی سایت و نگهداری سایت می باشد. انواع نقش ها در چنین تیم های پشتیبانی سایت، معمولا بسیار وسیع بوده و شامل موارد زیر است:

• رهبر تیم پشتیبانی سایت

• نماینده انتشارات (ویراستار و تدوین گر) پشتیبانی سایت

• نماینده تضمین کیفیت پشتیبانی سایت

• نماینده نظارت بر بازخورد ها و فیدبک پشتیبانی سایت

• نماینده عملکرد وب سایت

• نماینده نظارت بر زیر ساخت های سایت

• نماینده کنترل تغییرات پشتیبانی سایت

در نظر گرفتن و به یاد داشتن این موضوع بسیار مهم و ضروری می باشد که در صورتی که سایت شما کوچک باشد، احتمالا شما نباید یک شخصی را برای هر یک از این فعالیت ها اختصاص دهید. در عوض، شما می توانید در پشتیبانی سایت چندین نقش را با یکدیگر ترکیب و ادغام کنید.

برای مثال، در پشتیبانی سایت یک ویراستار و تدوین گر همچنین می تواند به عنوان یک رهبر تیم پشتیبانی سایت عمل کند، و هم چنین می تواند به تضمین کیفیت و یا نظارت بر فیدبک ها و بازخورد ها رسیدگی کند.

با این حال، حتی چنین تیم های کوچک پشتیبانی سایت باید تمامی مهارت های لازم و ضروری را داشته باشند. به این دلیل که هر یک از آن ها، برای حفظ کیفیت وب سایت حاضر بسیار ضروری و حیاتی می باشند.

استفاده از خدمات تیم های پشتیبانی

تیم های پشتیبانی زیادی هستند که میتوانید از خدمات آنها برای وب سایت خود استفاده کنید اما سوالی که پیش می آید این است که آیا این تیم ها خدمات پشتیبانی را بدرستی و بصورت حرفه ای ارائه می دهند یا خیر ؟ در اینجا به چند نکته مهم که باید دریک تیم پشتیبانی حرفه ای رعایت شود میپردازیم.

توانایی حل مسئله:

تکنیک های حل مشکل همان چیزی است که یک تیم پشتیبان حرفه ای دارد

فعال بودن:

تمایل به کار تیم پشتیبان حتی قبل از بروز مشکل باعث ایجاد حس خوب در کار می شود.

کار تیمی:

روحیه کار تیمی بین اعضای یک تیم پشتیبان باعث ارائه بهترین خدمات و افزایش بهره وری در انجام کار می باشد.

دانش عمیق:

دانش در یک تیم پشتیبان به بواسط اشتراک گذاری دانش بین افراد عمیق و بالا میباشد.

صبر: تیم پشتیان با صبرو درک و احترام به مشتری پاسخ میدهد.

با توجه به نکات گفته شده باید دقت زیادی در انتخاب پشتیبان برای سایت خود داشته باشید زیرا انتخاب اشتباه شما باعث ضربه بزرگی به سایت شما میشود و هزینه شما را چند برابر میکند. هزینه پرداخت ماهیانه شما برای داشتن یک تیم پشتیبان متناسب با خدمات و اندازه سایت شما باشد.

برای پشتیبانی سایت شما به چه تعداد نیروی کاری نیاز دارید؟

یک روش مفید برای تصمیم گیری در مورد تعداد افرادی که شما برای تیم پشتیبانی سایت نیاز دارید، مقیاس و اندازه وب سایت می باشد. مقیاس وب سایت، به معنی دسته بندی کردن یک سایت بر حسب سه پارامتر می باشد:

اندازه سایت

پیچیدگی سایت

میزان فعالیت وب سایت

هر سایت، می تواند در این روش مقایسه با یک وب سایتی با متن ساده و کوچک برای یک اینترانت گسترده مشترک نشان داده شود.

اندازه وب سایت

اندازه وب سایت، یک تخمین و ارزیابی از تعداد نفر- ساعت مورد نیاز برای تولید و حفظ تمامی محتوای سایت می باشد. این امر می تواند برای محاسبه تعداد نفرات مورد نیاز برای حمایت و پشتیبانی سایت مورد استفاده قرار گیرد، مخصوصا فعالیت های انتشارات وب سایت و تضمین کیفیت آن.

پیچیدگی وب سایت

پیچیدگی وب سایت، یک تابعی از درهم بافتگی و پیچیدگی فنی مورد استفاده برای توسعه یک سایت می باشد. سه سطح از پیچیدگی برای وب سایت به شرح زیر وجود دارد:

وب سایت عمومی

سایت های عمومی مربوط به وب سایت های بازاریابی و تبلیغاتی،خبری و.. گفته می شود که شامل متن ها و محتوای ساده ای می باشند، که احتمالا دارای تعدادی از تصاویر و فایل های دانلودی مانند pdf ها و… می باشند.

وب سایت پویا

در یک سایت پویا، محتوا در یک پایگاه داده ذخیره شده، و با توجه به الزامات بازدید کنندگان سایت منتشر می شود. برخی از آن ها هم چنین سرویس های تعاملی عمومی و اساسی را ارائه می دهند، به عنوان مثال فروم ها و انجمن های بحث و گفتگو.

وب سایت معاملاتی و تراکنشی

یک سایت معاملاتی و تراکنشی، وب سایتی است که از اینترنت برای تسهیل بخشیدن عملیات و کسب و کارهای بیزینسی و یا ایجاد درآمد استفاده می کند. سایت های این نوع، به پایگاه داده ها و سایر تکنولوژی ها و فناوری های پیشرفته برای جمع آوری و پردازش سفارشات بستگی دارد.

فعالیت وب سایت و کارمندان هر بخش

فعالیت وب سایت، یک اقدام و اندازه گیری ترافیک های تجربه شده توسط یک سایت می باشد، به عنوان مثال دانلودها و پرینت های صفحه ای، میزان بازدید بازدیدکنندگان، و … . یک وب سایت می باشد که نیاز سنجی برای میزان پشتیبانی سایت را مشخص می کند.

یک سایت شلوغ، که در رابطه با اندازه و ماهیت خود بزرگ می باشد، احتمالا به تعداد زیادی از کارمندان برای پشتیبانی و نگهداری آن نیاز دارد.

ناظر وب سایت

نقش ناظر وب سایت در پشتیبانی سایت، اطمینان حاصل کردن از این موضوع می باشد که تمامی محتوا در نظر گرفته شده برای انتشار در وب سایت، در انطباق با قانون می باشد (و هر نوع دیگری از مقررات و یا سیاست ها). در یک سازمان کوچک، که درآن هیچ بخش قانونی وجود ندارد، ویراستار ممکن است با توجه به این تابع ها و عملکرد ها اقداماتی را اتخاذ کند.

طراح سایت

نقش یک طراح، پیدا کردن راه حل بهینه برای ارائه تعاملات بصری از محتویات تولید شده در پشتیبانی وب سایت می باشد. طراحان معمولا به طور نزدیکی با مولفان محتوا، توسعه دهندگان، و ویراستار برای ایجاد یک نتیجه توافقی و مناسب کار می کنند.

توسعه دهنده وب سایت

یک توسعه دهنده وب سایت ، محتوا و طرح اصلی را به یک فرمت وب سایت قابل خواندن تبدیل می کند، وسپس آن را بر روی اینترنت منتشر می سازد. روش سنتی برای ایجاد صفحات وب سایت، تشکیل یک فایل HTML در متن، تصاویر، و سایر رسانه ها و محیط ها می باشد. مقیاس متوسط با مقیاس بزرگ در رابطه با سایت ها احتمالا برای سایر سرورها مورد استفاده قرار گیرد، که شاید برای برنامه نویسی مورد استفاده قرار می گیرند مانند ASP،PHP، RUBY،JAVA SCRIPT GAVA  PT SCRIو … .

مدیریت محتوای سایت در پشتیبانی سایت

در سالهای اخیر،  در حوزه ی پشتیبانی سایت و نگهداری سایت برخی از فعالیت های توسعه دهندگان توسط مدیریت محتوای وب سایت جایگزین شده است (WCM) استفاده ازWCM، در پشتیبانی سایت به طوری که به آن اجازه می دهد تا تولید کنندگان محتوا برای سایت جهت انتشار مطالب در سایت به طور مستقیم از طریق برنامه نویسی و کد گذاری خاصی این اقدامات را انجام دهند . WCM از این رو توسعه دهنگان وب سایت زمان و انرژی کمتری بر روی تولید محتوا برای وب سایت گذاشته و به مسائل مهمتر رسیدگی می کنند.

روند انتشار مطالب در پشتیبانی سایت

انتشار مطالب در پشتیبانی سایت و بروز رسانی سایت در زمانبندی مشخص شده از نظر سئو سایت خیلی مهم می باشد. الگوریتم فرشنس گوگل به وب سایت هایی که یروزرسانیی مرتبی دارند نمره مثبت داده و در نتایج جستجو باعث رشد سایت در کلمات کلیدی می شوند.هدف از این روند انتشار محتوای وب سایت و اطمینان حاصل کردن از این موضوع که محتوای تولید شده به صورت کامل بررسی می شوند، و به صورت  کنترل شده و طبق یک برنامه ریزی مشخصی بر روی سایت قرار می گیرند. یک فرایند معمولی تولید محتوا و بروز رسانی سایت در پشتیبانی سایت مزایای متعددی برای وب سایت ها داشته باشد برخی از این مزایا شامل موارد زیر می باشد:

  • از انتشار محتوای غیر مجاز  در سایت جلوگیری می کند
  • امکان نظارت و برنامه ریزی مناسب را به مدیران سایت می دهد.
  • اجازه پیش بینی مراحل انجام کار را به مدیران می دهد ، تا با توجه به اهداف سازمانی و سیاست های کاری تصمیم درست را بگیرند.
  • باعث تشویق نویسندگان و تولیدکنندگان محتوای وب سایت در پشتیبانی سایت می شود.

منابع تولید محتوا برای وب سایت

هریک از اعضای یک تیم تولید محتوای سایت، به برخی از فرم ها تصاویر ، منابع و ابزاری  برای کمک به تولید محتوای خوب جهت در در سایت نیاز دارند.

منابع مورد نیاز برای سردبیر و ناشر سایت

منابع مورد نیاز سردبیر و یا ناشر وب سایت، شامل تمامی منابع مورد نیاز برای تضمین اطمینان از این موضوع می باشد که قوانین برنامه نویسی با در نظر گرفتن سبک های مختلف طراحی می تواند به طور دقیقی رعایت شوند. این موارد شامل زیر می باشند:

–    استاندارد های طراحی سایت

–    راهنمایی سبک های وب سایت

–    سیاست های کاری و شرکتی

–    هویت سازمانی

–    دیکشنری و فرهنگ لغت سازمان

–    اصطلاح نامه

–    راهنمای دستور زبان

منابع مورد نیاز برای نویسندگان محتوا

منابع مورد نیاز برای نویسندگان محتوا  ، به طور کلی شامل تمامی عناصر مشابه و یکسان با منابع مربوط به ناشران و سر دبیران سایت می باشد، حتی برخی از آنها احتمالا محدود به فرم های مشابهی می باشد.

منابع مورد نیاز برای ناظر وب سایت

این موارد شامل منتخب و گزیده هایی از قوانین و مقررات، و هم چنین یک مجموعه ای از سیاست های شرکتی می باشد که از نظر محتوایی مورد مقایسه قرار می گیرند. این مقایسه از چندین نظر برای ناظران وب سایت اهمیت دارد:

مقایسه کیفیت محتوای وب سایت ها

مقایسه قانونی بودن و نداشتن مشکلات قضایی

مقایسه منابع محتوایی سایر شرکت ها

و…

منابع مورد نیاز برای طراحان وب سایت

منابع مربوط به طراحان سایت ،اغلب شامل منابع یکسان و مشابهی می باشد که در منابع مربوط به ویراستار وجود دارد. تمامی این موارد شامل یک کتابخانه ای از تصاویر، فونت نوشتاری ، و موارد سمعی و بصری می باشد، و همچنین نرم افزارهای طراحی که برای توسعه وب سایت مورد نیاز است.

منابع مربوط به توسعه دهندگان

منابع مربوط به انتشار توسعه دهندگان، شامل سخت افزار های مورد نیاز برای ایجاد و ویرایش کد های وب سایت می باشد.

سوالات متداول پشتیبانی وب سایت

پشتیبان سایت چه خدماتی را ارائه می دهد ؟

✅ رفع هر گونه مشکلی که برای سایت وردپرسی پیش خواهد آمد. مهمترین آنها مثل: بررسی اختلال در سرعت، امنیت، رفع انواع خطاها، ویروس یابی و پاکسازی سایت، آپدیت قسمتهای مختلف سایت، توسعه سایت برای افزایش قابلیتهای سایت، ثبت سایت در ابزارهای گوگل مانند گوگل آنالیتیکس و گوگل وبمستر و انواع خدمات دیگر با توجه به نوع سایت و سفارش شما می باشد.

اهمیت پشتیبانی سایت چیست؟

✅ بعد از اینکه طراحی و ایجاد سایت به پایان رسید ممکن است وبسایت ما دچار مشکلاتی مانند بروز انواع خطاها، نیاز به توسعه بیشتر، اختلال در سرعت و امنیت، نیاز به انواع به روزرسانی ها، هک شدن ناگهانی سایت  و …. شود، که برای رفع این مشکلات، و برای اینکه سایت شما کاریی خود را حفظ کند نیاز به خدمات نگهداری و پشتیبانی دارد.

تعرفه پشتیبانی سایت وردپرس چقدر است؟

✅ در حالیکه حقوق پشتیبانی سایت ماهیانه باید حداقل و یا بیشتر از حقوق پایه وزارت کار باشد، تعرفه پشتیبانی سایت توسط شرکت پشتیبانی سایت وردپرسی wphelper به صورت توافقی می باشد .

شماره شرکت پشتیبانی وب سایت؟

تلفن تماس : ۲۸۴۲۷۹۱۷-۰۲۱

تلفن همراه : ۰۹۱۹۰۴۳۳۵۰۴ (پیام در واتساپ)

روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۷:۰۰

روزهای پنجشنبه از ساعت : ۰۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰

ساعت استراحت کارکنان : ساعت ۱۳ تا ۱۴ ظهر

چه پارامترهایی برای یک وب سایت جهت پشتیبانی سایت در نظر گرفته میشود؟

✅اندازه وب سایت
✅پیچیدگی وب سایت
✅میزان فعالیت وب سایت

تخصص مشاور پشتیبان سایت درچه مواردی است؟

✅رفع خطاهای پلاگین و پی اچ پی
✅تغییر سی اس اس های قالب ورفع مشکلات آن
✅درخواست انتقال سایت به سرور دیگر
✅انتخاب بهترین افزونه و قالب برای سایت
✅بررسی و رفع خطاهای فروشگاه اینترنتی
✅تغییرات در ظاهر سایت و چیدمان صفحات
✅آشنایی با انجام کارهای فنی در مورد قالب و افزونه

درخواست خدمات پشتیبانی سایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۳ رای