|

سلام به همه همراهان پشتیبان وردپرس در این مقاله می خواهم شما را با یک افزونه ایرانی و بسیار پرکاربرد برای فروشگاههای وردپرسی آشنا می کنم که کاربرد آن ویرایش کلی محصولات در ووکامرس می باشد.

بزرگترین مشکلی که یک فروشگاه اینترنتی دارد این است که هر از گاهی باید قیمت محصولات را بصورت کلی تغییر دهد یا افزایش دهد و گاهی ممکن است کاهش قیمت نیاز داشته باشد.

خب راه چاره چیه ؟ چطور میشه ویرایش کلی محصولات در ووکامرس داشته باشم

ووکامرس امکان ویرایش کلی رو نداره و باید بصورت تکی تکی محصولات رو ویرایش کنید. اینکار توسط افزونه های ووکامرسی طراحی شده اند و افزونه های خارجی زیادی هستند که این امکان رو برای شما ایجاد می کنن اما از آنجایی که به شخصه ترجیح میدم از توسعه دهنده های ایرانی حمایت کنم امروز برای شما یک افزونه ایرانی عالی رو معرفی می کنم که این کار رو برای شما انجام میده و بسیار ظاهر زیبایی داره.

افزونه Woocommerce Products Price Bulk Edit که توسط آقای مصطفی قنبری نوشته شده جزء بهترین افزونه های ووکامرسی هست که در این زمینه نوشته شده و هم اکنون بالای ۱۰۰۰ نصب فعال داره و با وردپرس جدید هم همخونی کامل داره.شما دوستان و همراهان پشتیبان وردپرس می تونید این افزونه خوب رو از لینک زیر دانلود کنید :افزونه Woocommerce Products Price Bulk Editامیدوارم از این آموزش استفاده کنید و فروشگاه وردپرسی خودتون رو به راحتی مدیریت کنید ツمی تونید عضو کانال تلگرام بشید و از اخبار و تخفیفات ما با خبر بشید

کانال تلگرام