|

افزونه Simple Download Monitor دارای تنظیماتی است که به کمک آن می‌توانید لینک دانلود فایل‌هایی که از طریق این افزونه لینک دانلودشان تولید می‌شود را مخفی کنید؛ کاربرد این تنظیم مربوط به زمانی است که بخواهید یک فایل را به صورت رمزدار در اختیار کسی قرار دهید و لینک آن فایل مخفی بماند. شما می‌توانید به راحتی این افزونه را مانند هر افزونه‌ی دیگری نصب کنید؛ برای اینکار این افزونه را از صفحه رسمی آن در مخزن افزونه‌های وردپرس دانلود کنید.

تنظیمات اولیه افزونه Simple Download Monitor

  1. به بخش Downloads -> Add New بروید.مخفی کردن لینک دانلود فایل‌ها به کمک افزونه Simple Download Monitor
  2. تنظیمات فایل دانلودی را به دلخواه انجام دهید.
  3. چک‌باکس تنها تنظیم بخش PHP Dispatch or Redirect را انتخاب کنید:مخفی کردن لینک دانلود فایل‌ها به کمک افزونه Simple Download Monitor
  4. در صورت تمایل به کمک کادر انتشار بخش نمایانی می‌توانید رمز دلخواه خود را جهت دریافت این فایل وارد کنید.
  5. سپس به کمک شورت کدهایی که در انتهای صفحه ویرایشگر و در بخش Shortcodes قرار دارد فایل خود را به اشتراک بگذارید.

فعال کردن این قابلیت برای لینک‌های دانلودی جدیدشما علاوه بر روش بالا می‌توانید به صفحه تنظیمات این افزونه واقع در Downloads -> Settings مراجعه کرده و تیک بخش PHP Dispatching را بزنید؛ این کار باعث می شود تا با افزودن دانلود جدید این قابلیت به صورت پیشفرض فعال باشد.

نکته:

این قابلیت به دلیل مصرف رم در هاست‌های اشتراکی ارزان قیمت که میزان رم کمی را به کاربرانشان ارائه می‌دهند. پشتیبان وردپرس این کار را  پیشنهاد نمی دهد  چراکه ممکن است این قابلیت فایل‌ها را به صورت ناقص جهت دانلود کاربر ارسال کند.