در این مقاله قصد دارم افزونه دیجیتس رو برای شما موشکافی کنم و بعد بهترین جایگزین برای ثبت نام و ورود به وردپرس را به شما معرفی کنم تا از دردسرهای افزونه دیجیتس راحت بشید.

افزونه دیجیتس چیست ؟

ثبت نام و ورود سریع با استفاده از شماره موبایل می‌تواند نرخ عضویت و فروش را به طرز عجیبی افزایش دهد؛ این قابلیت عالی ابتدا در وب سایت های فروشگاهی مانند دیجی کالا و اپلیکشن هایی مثل اسنپ به ساده ترین شکل پیاده سازی شد. افزونه دیجیتس افزونه ای است که امکان ثبت نام و ورود با شماره موبایل را در وردپرس به ما می‌دهد. با استفاده از افزونه digits کاربر می‌تواند با یک شماره موبایل وارد سایت شود بدون اینکه نیازی به وارد کردن و به خاطر سپردن رمز عبور داشته باشد. این روش علاوه بر ساده کردن فرایند خرید از سایت، تجربه کاربری بهتر و از همه مهمتر امنیت وب سایت را بهبود می‌دهد.

افزونه های جانبی زیاد برای کارهای ساده

در افزونه دیجیتس digits برای موارد بسیار کوچک افزونه های جانبی یا addon منتشر شده که همه ما می دانیم هر چقدر افزونه های بیشتری نصب کنیم، باعث کند شدن سایت و ایجاد مشکلات بزرگتر مانند تداخل افزونه ها خواهد شد.

به عنوان یک مثال، برای ادغام و هماهنگ کردن کاربران قدیمی سایت شما که قبلاً با ایمیل ثبت نام کرده اند، با سیستم ورود و ثبت نام پیامکی در افزونه دیجیتس شما باید یک افزونه جانبی نصب کنید.

بهترین روش این است که همه امکانات بصورت کامل در خود این افزونه ایجاد می‌شد تا بار اضافی روی سایت ایجاد نکرده و این همه گزارشات از تداخلات این افزونه با دیگر افزونه ها توسط کاربران گزارش نمی شد.

عدم دسترسی به توسعه دهنده افزونه

با خرید افزونه دیجیتس digits شما علاوه بر اینکه یک کار غیر قانونی یعنی عدم رعایت قانون کپی رایت را انجام می‌دهید (به واسطه اینکه هیچ سایتی در ایران به دلیل تحریم های موجود، اجازه فروش این افزونه را ندارد)، نمی‌توانید با فرد یا تیم توسعه دهنده آن در مواقع اورژانسی در ارتباط باشید.

این مورد مهم یعنی ارتباط با توسعه دهنده برای محصولات نرم افزاری و مخصوصاً محصولاتی که جزء عملکردهای اصلی یک وب سایت خواهد بود، به شدت به این ارتباط نیاز دارد. فرض کنید که سایت شما به واسطه عدم کارکرد صحیح افزونه دیجیتس digits از کار افتاده باشد. در این حالت اورژانسی، نه کاربری می‌تواند به سایت وارد شود و نه کاربری می‌تواند در سایت ثبت نام کند، یا به عبارت بهتر سایت شما کلاً از کار افتاده و فروش سایت به طور کامل قطع می‌شود.

پس توجه داشته باشید که بحث ارتباط با فرد یا تیم توسعه دهنده چقدر در بخش پشتیبانی محصولات مهم است. این مورد در شرایط بحرانی و شرایط امنیتی بسیار مهمتر خواهد بود.

پیچیدگی در مراحل ثبت نام و ورود کاربر

در افزونه دیجیتس مراحل ثبت نام و ورود کاربران بسیار پیچیده و سخت است و برای کاربر مبتدی و حتی متوسط گنگ بوده، باعث عدم رضایت کاربران و همچنین باعث افت فروش و تعامل با سایت شما می‌شود.

تداخل افزونه دیجیتس و افزونه ووکامرس

افزونه دیجیتس digits در هنگام ثبت نام از کاربر شماره موبایل می‌گیرد و عملاً روش استاندارد وردپرس که بصورت ثبت نام با ایمیل بود انجام نشده و فیلد ایمیل خالی می‌ماند. در فروشگاه‌های اینترنتی که از ووکامرس برای فروش محصولات دانلودی خود استفاده می کنند، فرایند دانلود در صورتی انجام می‌شود که کاربران ایمیل خود را وارد کرده باشند، بابت همین موضوع، مشتریان با مشکل عدم امکان دانلود فایل‌ها مواجه می‌شوند که مشکل بزرگی برای وب سایتهای فروشگاهی که محصولات دانلود دارند و یا سایت آموزشی هستند که محصولات دانلودی دارند ایجاد می‌کند.

راه حل چیست ؟

تیم توسعه پشتیبان وردپرس برای حل این مشکل و همچنین امکانات بهتر برای کاربران اقدام به ایجاد یک افزونه کاملاً مستقل، ایرانی اما با کدنویسی جهانی کرده است.

این افزونه به نام پیشرو لاگین در فروشگاه محصولات ما قرارداده شده و هم اکنون می‌توانید با استفاده از دکمه زیر به صفحه این محصول ارزشمند رفته و از امکانات بی نظیر این افزونه آگاه شوید.

پس همین الان روی لینک زیر کلیک کنید و بعد از مطالعه کامل امکانات این افزونه آن را با تخفیف ویژه (مدت محدود) خریداری کنید و برای همیشه از مشکلات افزونه دیجیتس digits راحت شوید.

One thought on “جایگزین افزونه دیجیتس چیست ؟

  1. امین قاسمی اسفهلان میگوید:

    سلام
    ممنون از توضیحات خوب این مقاله
    من همیشه دنبال راهکارهای بهینه و سریع برای بهتر کردن سایتهای خودم و مشتریانم در مشاوره اسفهلان هستم
    آیا این افزونه از نسخه جدید دیجیتس (که امکان انواع وریفای را دارد و امکان ساده سازی فرم ورود و ثبت نام تنها با یک فیلد موبایل را دارد) بهتر است؟
    و اینکه آیا مثل دیجیتس، فیلد موبایلش با ووکامرس یکپارچه میشود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *