مصاحبه رسانه تجارت الکترونیک ایران با مدیر سایت پشتیبان وردپرس

لطفاً خودتان را به طورکامل برای مخاطبان ما معرفی نمایید.

سید داود موسوی نسب هستم متولد ۱۳۶۲ و موسس وب سایت wphelper.ir پشتیبانی وردپرس

creative-job-interview-hired

آیا در گذشته در زمینه سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس نیز فعالیت داشته اید؟

من با زبان برنامه نویسی php کارم رو شروع کردم و چندین سال با فریم ورکهای مختلف کار کردم و در نهایت با جوملا آشنا شدم البته در اون زمان phpnuke و دیتالایف اینجین هم بودند اما خیلی جذب کار کردن با اونها نشدم اما جوملا رو برای شروع خوب دیدم. از اونجایی که دوست داشتم بخشهایی رو که دوست دارم خودم بنویسم شروع به نوشتن کامپوننت های جوملا شدم اما دیدم با تغییر در نسخه های جوملا مجبورم همه چی رو از اول بنویسم بابت همین دنبال مدیریت محتوای دیگه گشتم و در نهایت با وردپرس آشنا شدم.

 

چرا تصمیم گرفتید این سایت یعنی wphelper.ir (پشتیبانی وردپرس) را تاسیس کنید ؟

چیزی که من رو خیلی آزار میداد این بود که سایتهایی توسط طراح های سایت آماده می شدند و دیگه بحث آموزش و پشتیبانی نداشتند و این موضوع دوستان تجاری من رو اذیت می کرد و از این بابت که تجارت آنلاین آنها با مشکل مواجه میشد خیلی ناراحت بودند. این موضوع باعث شد که من طراحی سایت رو کنار بزارم و تمرکز خودمو بزارم روی پشتیبانی و راهنمایی کسب و کارهای آنلاین تا بدون مشکل بتونن به فعالیت خودشون ادامه بدن.

البته نمیشه یکطرفه هم قضاوت کرد، بعضی از دوستان طراح سایت هم این مشکل رو داشتن که بابت طراحی سایت چون هزینه خاصی دریافت نمی کنند چون بحث قیمت رقابتی هم هست دیگه نمی تونن با اون قیمت پشتیبانی را هم انجام بدن و صرفه اقتصادی براشون نداره.

 

در صورت امکان روش استفاده از سرویس های وب سایت wphelper.ir (پشتیبانی وردپرس) را برای خوانندگان ما توضیح دهید ؟

در سایت ما خدمات پشتیبانی سایت به صورت موردی و اختصاصی انجام میشه به این صورت که کاربران در سایت ما درخواست رو ثبت می کنند و کارشناسان ما موارد را بررسی و زمان و هزینه را اعلام می کنند.

یکسری از خدمات هم به صورت جداگانه ارایه می شه چون کاربران درخواست داشتن براشون خدمات رو جداگانه ارایه می دیم مثل: افزایش سرعت سایت، پاکسازی سایت ویروسی و راه اندازی پشتیبان آنلاین برای پاسخگویی به کاربران خودشون.

 

برای آینده و گسترش فعالیت خود چه ایده هایی را در نظر دارید ؟

در این مرحله نمی تونیم خیلی فعالیت ها رو گسترش بدیم چون پلن هایی که تعریف شده حداقل برای ۶ ماه آینده تغییر خاصی ندارند اما روی ایده خاصی کار می کنیم که در ۶ ماهه دوم رونمایی میشه و فکر می کنم خیلی مورد حمایت قرار بگیره.

 

سخن آخر :

تنها مسئله ای که می تونم به خواننده های شما یادآور بشم اینه که با تلاش، شما به همه چی می رسید فقط باید ایمان داشته باشید و همه مشکلات رو پشت سر بزارید اما در این راه حتما از مشاوره و راهنمایی افراد باتجربه استفاده کنین تا اشتباهات دیگران رو انجام ندین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *