|

Gravity Flow یک پلاگین وردپرس است که برای اتوماتیک سازی (سیستم سازی) فرآیندهای کسب و کار طراحی شده است. این برنامه مسئولیت‌های کاری را مشخص، خطاها را کاهش و وضوح و شفافیت کاری را افزایش میدهد. این برنامه راهکار مناسبی برای همه ی شرکت ها در هر نوع و اندازه ای میباشد. در حقیقت، هر سازمانی و شرکتی که از فرم‌های گردش کار استفاده میکند، میتواند از این برنامه و نرم افزار هم بهره ببرد.

Gravity Flow، امکان گردش فرآیندهای کاری را  میان چندین کاربر فراهم می‌آورد. با این پلتفرم شما می توانید فرم ها را در فضای خصوصی تان (Cloud) حفظ کنید تا امنیت را افزایش و ارتباطات را تقویت و سردرگمی کاربران را کاهش دهید، که شامل حلقه های بازبینی و فرم های ویرایش برای ارسال دوباره فرم ها ،کنترل فعالیت های کاربر از طریق ثبت کننده عملکرد (Timeline Logs) فعالیت و جدول زمانی ، تعیین اقدامات و وظایف به خوبی ارسال ایمیل ها به کاربران داخلی و خارجی، ارسال اتوماتیک ایمیل های شبانه روزی بدون استفاده از پاسخ دهنده شخص سوم، و دریافت آپدیت های اتوماتیک تنها با یک کلیک بر داشبورد برای افزایش امنیت، می باشد.

Gravity Flow شما را در ایجاد فرم های وب سفارشی که می تواند به کاربران مختلفی ارسال شود، توانمند میسازد. به همین خاطر کاربران می توانند چیزهایی مانند : یک موافقت و ارسال آن تا اتمام جریان کاری، به فرآیند اضافه کنند.

 

بررسی مزایای گرویتی فلو

Gravity Flow باعث افزایش انعطاف پذیری و شفافیت و  چرخه های زمانی کوتاه تر کار میشود.

 

مناسب برای تمام فرآیندهای کاری (Suitable for any business process)

شما میتوانید از این برنامه برای مدیریت پرونده ، برنامه های شروع پروژه ،درخواست های استعلام قیمت ، فرم های پذیرش، سفارشات خرید ، درخواست های مرخصی و به طور کلی هر چیزی که نیازمند یک فرآیند است، استفاده کنید.

 

ارتقاء ارتباطات و کاهش سردرگمی ها (Enhance communication and reduce confusion)

شما با استفاده از این برنامه می توانید تمام افراد را بدون کنترل های جزئی ،تحت کنترل خود در بیاورید ، و به تیم های داخلی کمک کنید تا بیشتر بر امور و کمتر بر فرآیند تمرکز کنند. همچنین مشتریان و تامین کنندگان به راحتی میتوانند در جریان کاری شما مشارکت داشته باشند.

 

پاسخگویی سریع (Responsive front-end)

نمایش رابط کاربری به سرعت با استفاده از صفحات ساخته شده ادمین برای لیست کردن کارهای به تعویق افتاده ، مشاهده جزئیات ورود، فرم های جریان کاری و وضعیت پرونده ها و ارسال ها.

 

حلقه های بازخورد و شاخه فرآیند (Feedback loops and process branching)

اجرای حلقه های بازرسی (Review Loops) اجازه می دهد که کاربران قبل از ارسال مجدد برای تأیید، فرم‌های خود را ویرایش کنند. همچنین قابلیت استفاده از منطق شرطی جریان کاری (Workflow Conditional Logic) برای ادامه دادن روند کار و یا پایان دادن به آن فراهم میباشد.

 

بررسی و کنرل کارهای انجام شده (Audit trail)

کنترل کارهایی که از طرف کاربران انجام شده و زمان آن، از طریق وقایع ثبت شده فعالیت (Activity Log) و جدول زمانی که شامل نشانگرهای زمانی، ایده ها و اطلاعات وضعیت و امور، امکانپذیر میباشد.

 

قابل انعطاف و قابل توسعه (Extensible and developer-friendly

توسعه دهندگان به راحتی می توانند عملکرد را از طریق فعالیت ها سفارشی کنند و انواع مرحله جدید را با استفاده از مرحله API جریان کاری، فیلتر و ایجاد کنند. همچنین مقادیر ورودی می تواند در هر مرحله ای از جریان کاری از طریق مرحله Webhook به سیستم های خارجی فرستاده شود.

 

یک سیستم با منبع باز (آزاد) (An open source platform)

گرویتی فلو برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس (یک سایت یا چندین سایت) عمل میکند و نیازمند خرید لایسنس هست.

 

مشارکت تمام افراد : داخلی یا خارجی (Involve anyone: internal or external)

شما میتوانید کارها را به کاربر سیستم و یا یک آدرس ایمیل تخصیص دهید. تخصیص کار به فرد انجام دهنده، نیازمند داشتن حساب کاربری نخواهد بود

 

نصب و اجرای سریع (Rapid implementation)

نصب و اجرای این نرم افزار سریع و ساده است و نیازمند هیچ برنامه ریزی خاص، آموزش پیچیده و دانش تکنیکی نمی باشد.

 

طراحی قوی و انعطاف پذیر (Robust and flexible)

مراحل گردش کار (Workflow Steps) را هر وقت که نیاز داشته باشید میتوانید پیکربندی کنید. میتوانید آنها را به هر سمت که بخواهید بکشید و رها (Drag and Drop) کنید. آنها را فعال و غیرفعال (Activate/Deactivate) کنید و موارد جدیدی را اضافه کنید تا فرایند سازگاری خود را تنظیم کنید.مراحل شامل تایید، ورودی / ویرایش کاربر، اعلان، وب‌هوک (Webhooks) و راه اندازی یکپارچه سازی (Integration Triggers) است. 

گزارش (Reporting) )

گزارش ها؛ نمودار ها را بر اساس فرم (Form)، مرحله انجام (Step) و مسئول انجام (Assignee) نشان می دهد و به شما کمک میکند  مشکلات را قبل از اینکه به وجود بیایند شناسایی کنید.

 

زمان بندی (Scheduling)

یک مرحله جریان کاری را تا یک تایم مشخص یا دوره ی مشخصی از زمان که سپری شده است، عقب می اندازد. این ویژگی به هنگام پیکر بندی مجموعه ای از ایمیل ها برای از بین بردن محتوای ورودی طی یک دوره ی زمانی، کارایی بیشتری دارد.

 

مجوزهای گرانول (Granular permissions)

این مجوزها کنترل میکنند که چه کسانی می توانند فرم ها را ارسال کنند، ورودی ها را تایید کنند، مقادیر را تغییر دهند و فعالیت ها را مشاهده کنند. طبق پیش فرض، کاربران می توانند تنها وضعیت ارسال های خودشان را مشاهده کنند.

 

*آپدیت های اتوماتیک =ایمنی سایت (Automatic updates = secure site)

مدیران می توانند زمانی که بروزرسانی‌های جدیدی وجود دارد تنها با یک کلیک بر داشبور این بروزرسانی ها را انجام دهند. زمانی که بروز رسانی پس زمینه فعال است، می تواند بدون نیاز به مداخله مدیران به صورت اتوماتیک پیشرفت های امنیتی نصب کند و ایرادات موجود را حل کند.

  

جایگاه گرویتی فلو در دسته بندی ها

جایگاه گرویتی فلو در دسته بندی های اصلی ما :

گرویتی فلو یکی از 200 محصول برتر نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار (Business Process Management) است.

گرویتی فلو یکی از 50 محصول برتر نرم افزار مدیریت جریان کاری (Workflow Management Software) است.

اگر شما به گرویتی فلو علاقه دارید ، می توانید از بهترین نرم افزارهای مدیریت فرآیند کسب و کار که در پایگاه ما قرار دارد، استفاده کنید.

 

راهکارهای بسیاری در هر یک از دسته بندی های نرم افزاری وجود دارد. اما آیا آنها واقعا بهترین گزینه برای سازمان شما است؟ یک محصول نرم افزاری معروف می تواند هزاران مشتری داشته باشد ، اما واقعا آنچه که شما نیاز دارید را برای شما فراهم میکند؟ به همین دلیل، سعی کنید کورکورانه به دنبال سیستم های معروف و استفاده از آنها نباشید. حداقل تعدادی از مشاهدات گرویتی فلو را بررسی کنید و به جنبه هایی از نرم افزار بیاندیشید که مناسب کار شما است مانند هزینه، ویژگی های اصلی، یکپارچگی های موجود و …. و سپس سیستم هایی که متناسب با نیاز خودتان است را انتخاب کنید.

آموزش های رایگان این محصولات را امتحان کنید، مشاهدات و بررسی های آنلاین را مطالعه کنید، سوالات و توضیحات لازم را از سازنده بپرسید و وظیفه تان را به طور سیستماتیک انجام دهید. این تحقیق کامل به شما کمک میکند بهترین سیستم عامل نرم افزاری که مناسب نیازهای خاص سازمان تان میباشد، را انتخاب کنید.

 

رضایت کاربران

ما دریافته ایم زمانی که شما تصمیم به خرید یک نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار میگیرید، بسیار مهم است که علاوه بر توجه به ارزیابی های هوشمندانه که در بررسی های آن قرار دارد، به رضایت سایر مشتریان و شرکت هایی که این محصول را خریداری کرده اند توجه کنید. به همین دلیل ما الگوریتم رضایت مشتریان را از طریق جمع آوری نظرات و تجربیات مشتریان و مشاهدات گرویتی فلو که در بسیاری از سایت های شبکه هاتی اجتماعی بود را جمع آوری کرده ایم . این اطلاعات به زبان ساده ای بیان شده و بیانگر نظرات و تجربیات مثبت و یا منفی مشتریان گرویتی فلو است، و در اختیار کاربران قرار داده شده است. با در دست داشتن این اطلاعات میتوانید نسبت به تصمیم گیری آگاهانه برای خریدی که از آن پشیمان نشوید ، مجهز باشید.

منبع : آکادمی سیستم سازی هارویس  | سیستم سازی کسب و کار