تصورات اشتباه از وردپرس در طراحی سایت وجود دارد. معمولا این تصورات غلط بر پایه ی حرف های دیگران است به جای این که خودشان وردپرس را امتحان کنند. در اینجا سعی میکنیم ۹ تصور اشتباه از وردپرس که در طراحی سایت و پشتیبانی سایت  رایج است اشاره کنیم.

 

تصورات اشتباه از وردپرس در طراحی سایت

 

تصورات اشتباه از وردپرس در طراحی سایت

۱. آینده ی نامشخص وردپرس

وردپرس توسط یک نفر توسعه نیافته است، بلکه یک جامعه از توسعه دهندگان پرشور و حرفه ای آن را توسعه داده اند. هزاران نفر وجود دارند که با کسب و کار های بزرگ و کوچک فروش محصولات و خدمات با طراحی سایت وردپرس فعالیت می کنند. جامعه وردپرس فقط یک شرکت، شخص یا گروه کوچک نیست که به طور ناگهانی ناپدید شود بلکه از هزاران نفر از مردم در سراسر جهان تشکیل شده است. در حالی که خود وردپرس رایگان است، اما به تنهایی میلیون ها دلار از درآمد سالانه برای تجارت های مربوط را ایجاد میکند.

۲. امنیت وردپرس کم است

امنیت وردپرس یکی دیگر از ۹ تصور اشتباه از وردپرس است.حال آن که محبوبیت وردپرس امن بودن آن است. وردپرس نرم افزار منبع باز است و این به این معنی است که کد منبع آن برای هرکسی به منظور مطالعه و پیدا کردن نقاط ضعف امنیتی به صورت آنلاین در دسترس است. انعطاف پذیر است، و امنیت آن می تواند با در نظر گرفتن چند مرحله اضافی بیشتر شود. شما میتوانید با استفاده کردن از رمز عبور های قوی و دنبال کردن بعضی از شیوه ها سایت های وردپرس خود را امن تر کنید.

۳. وردپرس تجارت الکترونیک را پشتیبانی نمی کند

وردپرس به صورت پیش فرض یک سبد خرید یا درگاه پرداخت ندارد. اگرچه پلاگین های بسیاری وجود دارند که به شما اجازه میدهند تا وبسایت تجارت الکترونیک خودتان را توسط وردپرس ایجاد کنید. اگر میخواهید کالاهای فیزیکی یا دانلودهای دیجیتال خودتان را بفروشید، میتوانید به راحتی از افزونه وردپرس برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید.

۴. وردپرس فقط یک ابزار وبلاگ نویسی است

شاید وردپرس به عنوان یک پلتفرم وبلاگ نویسی شروع به کار کرده ، اما حالا تکامل یافته است. وردپرس یک نرم افزار تحت وب است و میتواند برای طراحی سایت وردپرسی از جمله وبلاگ ها استفاده شود .وردپرس در وبسایت های تجارت الکترونیک، سایت های شرکت های بزرگ، سایت خبری و پشتیبانی سایت  و مجلات و تقریبا در تمام صنایع و دسته بندی ها استفاده شده است. وردپرس توسط دولت ها، شرکت های غیر دولتی و بسیاری از شرکت های دیگر استفاده شده است.

۵. وردپرس پشتیبانی بسیار محدودی دارد

چون وردپرس پولی نیست پس به پشتیبانی آن اهمیتی نمیدهند. وردپرس یک نرم افزار متن باز است، اما گزینه های پشتیبانی زیادی دارد. پشتیبانی رایگان از طریق مستندات گسترده وردپرس، انجمن های پشتیبانی و چت روم های IRC در دسترس است. با این حال اگر شما با پرداختن پول احساس راحتی بیشتری می کنید، تعداد زیادی از توسعه دهندگان وردپرس، نمایندگی ها و کسب و کارها وجود دارند که به شما پشتیبانی در ازای پرداخت پول ارائه میدهند.

۶. وردپرس رایگان است پس باید کیفیت پایینی داشته باشد

وردپرس توسط یک جامعه ی بزرگ، توسعه یافته و هزاران نفر با کسب و کارهای بزرگ و کوچک از آن استفاده کرده اند. کد منبع آن برای مطالعه و بررسی کیفیت آن برای هر کسی در دسترس است. وردپرس بهترین شیوه های برنامه نویسی را دنبال می کند و به آنها پایبند است. کدهای آن بسیار قابل اطمینان، در دسترس و رایگان است؛ وردپرس همچنین یک سیستم انتشار هنر با یک رابط بسیار ساده برای استفاده است. برای همین است که وردپرس به شدت محبوب و بسیار جلوتر از سایر سیستم های مدیریت محتوا در جهان است.

۷. تمام سایت های وردپرسی شبیه هم هستند

وردپرس از قالب هایی استفاده می کند که با توجه به مبحث سایت طراحی شده و هزاران قالب وردپرس در دسترس است. بسیاری از آنها رایگان هستند و بعضی دیگر با قیمت کمی در دسترس هستند.

۸. وردپرس برای مبتدی هاست

وردپرس بین مبتدیان و کاربران حرفه ای به یک اندازه محبوب است. بهترین قسمت برای مبتدیان این است که آنها میتوانند بدون یادگرفتن هیچ گونه مهارت برنامه نویسی یا طراحی سایت ، وبسایت خودشان را ایجاد کنند؛ برای توسعه دهندگان، وردپرس انعطاف پذیری زیادی برای گسترش امکانات وردپرس با استفاده از کدهای سفارشی، قالب وردپرس و افزونه وردپرس فراهم میکند.

۹. وردپرس برای سایت های بزرگ با حجم زیاد مناسب نیست

قابلیت حجم زیاد در وردپرس یکی دیگر از تصورات اشتباه از وردپرس در طراحی سایت است. وردپرس نهمین وبسایت محبوب در جهان است. وردپرس سایت هایی با ترافیک بالا مثل TechCrunch، TheNextWeb، Wired و List25 را طراحی کرده است.