|

سلام دوستان امروز دومین روش تست امنیت در وردپرس را به شما آموزش می دهم تا بتونید متوجه شوید که آیا سایت شما هک شده یا هیچ مشکلی ندارد.

لطفاً ویدئو را کامل و با دقت ببینید و مواردی که گفتم را برای سایت خودتان پیاده سازی کنید.

در این آموزش یعنی بخش دوم تست امنیت در وردپرس به شما یاد دادم از سایتهایی برای بررسی وب سایت خود استفاده کنید تا تشخیص دهید که آیا وب سایت وردپرسی شما در بلک لیست آنتی ویروس ها وجود دارد یا نه.

در صورتیکه سایت شما پاک باشد نیاز به هیچ اقدامی نیست و پیشنهاد می کنم این فرایند را هر ماه اجرا کنید و در غیر اینصورت اگر سایت شما در بلک لیست سایتهای آنتی ویروس باشد نیاز است که سایت شما بازبینی شده و کدهای مخرب از وب سایت شما حذف شوند.

در نهایت به سایتهای آنتی ویروس گزارش پاکسازی ارسال شوند که فرایندی زمانبر بوده و تیم ما به خوبی می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

چرا اینقدر اصرار داریم که بصورت ماهانه و با یک برنامه منظم سایت را بررسی کنید ؟

طبق تجربه ما در پشتیبان وردپرس، صاحب سایت به دلیل مشغله زیاد فراموش می کند سایت را بررسی منظم کند و در نهایت در یکی از همین ماههایی که بررسی انجام نشده سایت آلوده می شود و بازگردانی به نسخه قبلی و یا حتی پاکسازی هزینه های سنگینی برای صاحب سایت داشته و باعث می شود مدتی کسب و کار ایشان دچار اختلال و نارضایتی زیاد مشتریان شود.

بابت همین موضوع چه صاحب سایت باشید و یا پشتیبانی سایت را به عهده داشته باشید پیشنهاد ما این است که یک یادآور برای خود گذاشته و بصورت ماهانه این تست ها را برای سایت خود انجام دهید.

در صورت تمایل با افتخار می توانید از خدمات بخش امنیت ما استفاده کنید.